جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

عزت الله رمضانی‌فر:

حرف‌های ما به گوش هیچ مسئولی نمی‌رسد/متاسفانه سینما برای یک عده خاصی شده است

عزت الله رمضانی فر در پنجمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: عزت الله رمضانی‌فر بازیگر سینما گفت: هنرمندان پیشکسوت شرایط سختی را می‌گذرانند و سینما برای یک‌سری افراد خاص شده است.

به گزارش سینماپرس، عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که فعالیت خود را از دهه ۴۰ آغاز کرد. وی در تئاتر در «ادارهٔ تئاتر» و تماشاخانه سنگلج و در کنار هنرمندانی چون حمید سمندریان، عباس جوانمرد، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان و پرویز فنی‌زاده کسب تجربه کرده است.

عزت‌الله رمضانی‌فر درباره وضعیت کاری هنرمندان گفت: همکاران ما دوران بسیار سختی را می‌گذرانند و فکر می‌کنم که حرف‌های ما به گوش هیچ مسئولی نمی‌رسد. متاسفانه سینمای برای یک عده خاصی شده است که کارهای آنچنانی می‌سازند و فروش خوبی هم دارند؛ این کار باعث می‌شود عده زیادی بیکار بمانند یا به سراغ شغل دوم بروند. خب من تا آنجایی که بتوانم با این اوضاع و احوال کار می‌کنم اما در هر صورت الآن وضع سینمای ما برای هنرمندانی که مخصوصا کسوت دارند خیلی سخت است.

وی ادامه داد: درحال حاضر چند پیشنهاد کاری دارم. یک کار را تازه به اتمام رساندم و دو کار دیگرم تلویزیونی بود، چهار فیلم سینمایی‌ام هم در نوبت اکران هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.