سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

بنابر اعلام دبیرخانه دوره هفتم؛

۱۲۶۳ اثر به «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران» ارسال شدند

المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

سینماپرس: با ارسال ۱۲۶۳ اثر به دبیرخانه هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، رکورد آثار ارسالی به این رویداد فرهنگی‌هنری شکسته شد.

به گزارش سینماپرس، هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با استقبال چشم‌گیر نوجوانان علاقه‌مند به هنر هفتم مواجه شد و تعداد آثار ارسالی به هفتمین دوره المپیاد به یک هزار و ۲۶۳ اثر رسید تا ضمن عبور از مرز یک‌هزار اثر، رکورددار تمامی ادوار نیز باشد.

آثار ارسال‌شده به دبیرخانه هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران نسبت به دوره گذشته، رشد دو و نیم برابری داشته و رکورد تعداد آثار دریافتی در دوره‌های مختلف این رویداد را شکسته است، با توجه به حجم بالای آثار دریافتی، تعداد دقیق آثار رسیده به تفکیک ۲ بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

در هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با شعار «بچه‌ها به سمت قله» نوجوانان راه‌یافته به بخش رقابتی این رویداد فرهنگی‌هنری به صورت گروهی فعالیت در حوزه سینما را تجربه می‌کنند و در انتها گروه‌های اول، دوم و سوم منتخب معرفی‌شده و برگزیدگان مدال المپیاد را دریافت خواهند کرد.

هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در ۲ بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.