شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

در چهار رشته نقاشی، سفال، عکاسی و خوشنویسی؛

نهمین دوسالانه ملی «هنرهای تجسمی کانون» برگزیدگان خود را شناخت

نهمین دوسالانه ملی «هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری»

سینماپرس: برگزیدگان نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهار رشته معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، در مجموع ۳هزار و ۴۶۳ اثر در رشته‌های نقاشی، خوش‌نویسی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه این رویداد هنری رسید.

برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون معرفی شدند

در رشته «نقاشی»، تعداد ۱هزار و ۷۲۸ اثر در پنج گروه سنی ۴ تا ۱۷ سال به دبیرخانه این دوسالانه رسید. داوری بخش نقاشی را نادر موسوی‌فاطمی، سمیرا صحرانورد و فیروزه ولدآبادی بر عهده داشتند. هیأت داوران از میان آثار، ۲۸ اثر را برگزیده و ۴۰ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

در بخش «خوش‌نویسی» نیز هیأت داوران شامل جواد مؤمنی، ربابه حسین‌پور و محمدحسام آذربایجانی، ۴۵۵ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال را داوری کردند و ۲۶ اثر را برگزیده و ۱۵ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.

عباس مجیدی، عبدالعظیم آذرخیل و هدی محسنی، ۳۹۴ اثر را در رشته «سفال‌گری» در پنج گروه سنی ۷ تا ۲۲ سال داوری کردند. انتخاب داوران ۲۱ اثر برگزیده و ۲۵ اثر شایسته تقدیر بود.

برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون معرفی شدند

در رشته «عکاسی» نیز ۸۳۴ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال به دبیرخانه ارسال شد که ازسوی علیرضا کریمی‌صارمی، امیرمهدی نجفلو و مامک یحیی‌پور داوری شد. در این بخش، ۲۰ اثر عکاسی برگزیده و ۱۲ اثر شایسته تقدیر اعلام شد.

همچنین ۵۲ اثر از کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، در بخش‌های نقاشی، سفال‌گری و عکاسی به دبیرخانه رسیده که ازآن میان، حدود ۲۲ اثر در بخش نقاشی و ۲ اثر در بخش سفال‌گری شایسته تقدیر اعلام شد.

نهمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «خانواده من، اقلیم من» و با هدف فراهم آوردن زمینه شناسایی و کشف استعدادهای جدید شرکت‌کنندگان کودک و نوجوان سراسر کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه‌ی ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شد.

برگزیدگان رشته نقاشی دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

برگزیدگان رشته سفال دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

برگزیدگان رشته عکاسی دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

برگزیدگان رشته خوشنویسی دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.