دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد:

از سخنان من سوبرداشت شده است/ منظور من بی‌انضباطی مالی در دوره «چهل و یکم جشنواره تئاتر فجر» بوده که اصلا مرتبط با «دبیر جشنواره» نیست

نشست خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد از سخنانش درباره انضباط مالی در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر سوبرداشت شده و ملاک سخنان وی در نشست جشنواره، زیرسوال بردن زحمت‌های کوروش زارعی دبیر فجر ۴۱ نبود.

به گزارش سینماپرس، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی درباره سخنان خود در نشست رسانه‌ای چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره بودجه جشنواره چهل و یکم و ریخت و پاش هزینه‌ای در دوره گذشته جشنواره و برداشت‌هایی که از این سخنان شده و خطاب این سخنان را کوروش زارعی دبیر جشنواره چهل و یکم دانسته‌اند، به خبرنگار مهر گفت: آقای کوروش زارعی زحمت خود را کشیده است و ملاک سخنان من زحمت و کار آقای زارعی نیست بلکه ساز و کار و ساختار اصلی بخش اجرایی و مالی جشنواره‌ها است. دبیر، جایگاه هنری دارد و ساز و کار مالی مرتبط با او نیست. در نتیجه سخنان من مرتبط با بخش اجرایی و مالی بوده که بخشی از آن نیز به اداره‌کل هنرهای نمایشی مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه از سخنان من سوبرداشت شده است، منظور من بی‌انضباطی مالی در دوره چهل و یکم جشنواره تئاتر فجر بوده که اصلا مرتبط با دبیر جشنواره نیست.

نظری تاکید کرد: امسال سعی داریم با دستورالعمل‌هایی که مدنظر قرار داده‌ایم و همچنین شکل‌گیری شورای برآورد، از ریخت و پاش‌های اضافی جلوگیری کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی یادآور شد: منظور از ریخت و پاش فقط مختص جشنواره تئاتر فجر نیست و در دیگر جشنواره‌ها نظیر فیلم، تجسمی و موسیقی فجر هم این موضوع مصداق دارد. ما سعی داریم تا با رعایت انضباط مالی هزینه‌های اضافی را کم و بخش زیادی از بودجه را برای هنرمندان و گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره صرف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.