چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

در آخرین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران؛

بازدید و گفتگوی صمیمی «ریاست سازمان سینمایی» با اهالی «سینماپرس»

خزاعی در غرفه سینماپرس در نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: «ریاست سازمان سینمایی کشور» با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران به غرفه «خبرگزاری سینماپرس» آمد و در دیداری صمیمانه به گفتگو با اهالی این رسانه پرداخت.

به گزارش سینماپرس، «دکتر محمد خزاعی» ریاست سازمان سینمایی کشور، بعدازظهر روز چهارشنبه ۲ اسفندماه و در آخرین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به مصلای تهران آمد و با حضور در غرفه «خبرگزاری سینماپرس» و دیداری صمیمانه با سردبیر این رسانه به برخی از دست‌آوردهای مدیریتی این سازمان در طی دو سال و نیم گذشته اشاره نمود.

در این دیدار که با حضور و همراهی «یزدان عشیری» مدیر کل روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران سازمان سینمایی صورت پذیرفت؛ سردبیر خبرگزاری سینماپرس نیز ضمن عرض خداقوت به این مدیر پرتلاش فرهنگی در دولت سیزدهم و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان و همکاران‌شان در مدیریت سازمان سینمایی کشور، به تشریح رویکردهای خبری و تحلیلی «خبرگزاری سینماپرس» پرداخت.

شایان ذکر است که «خبرگزاری سینماپرس» در فرایند برگزاری «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران» در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) میزبان مسئولان و همچنین هنرمندان و علاقمندان فرهنگ و هنر کشور بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.