سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

در چارسو؛

«انتخاب» رونمایی شد

فیلم سینمایی انتخاب

سینماپرس: مراسم رونمایی فیلم سینمایی «انتخاب» به کارگردانی امید نیکنام و تهیه‌کنندگی احمدرضا مسعودی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «انتخاب» با حضور امید نیکنام نویسنده و کارگردان، لیلا حیدری مجری طرح و نماینده تهیه‌کننده، سجاد شهریاری، سعیده جمشیدی و پارمیدا افشار بازیگران فیلم ۲۹ بهمن ماه توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، علی زادمهر مدیر روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه» ضمن خوشامدگویی از سازندگان اثر دعوت کرد تا روی صحنه بیایند.

امید نیکنام کارگردان و نویسنده فیلم «انتخاب» درباره محتوای فیلم گفت: موضوع جدی که من در زندگی دارم، انسانی است که همه می‌شناسیم و من خیلی علاقه‌مندم تا جایی که امکانش باشد ذات انسان را کشف کنم و در موردش بنویسم و فیلم بسازم.

وی ادامه داد: مساله انتخاب هم یکی از همین موضوعاتی است که انسان با آن مواجه است؛ این‌که چطور انتخاب می‌کند و پیش می‌رود و این انتخاب‌های ما در نهایت چطور زندگی ما را می‌سازد.

در ادامه، لیلا حیدری مجری طرح فیلم ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضار و گروه سینمای «هنروتجربه» برای حمایت از سینمای مستقل گفت: گروه سینمایی «هنروتجربه» تنها جایی است که از سینمای مستقل حمایت می‌کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شرایط بهتری برای این نوع آثار فراهم شود.

پس از آن سجاد شهریاری کارگردان سینما و یکی از بازیگران فیلم نیز ضمن بیان اینکه محمود پاک‌نیت، عباس جمشیدی‌فر و فقیهه سلطانی به دلیل مشغله کاری و فیلمبرداری نتوانستند در این مراسم حضور داشته باشند، گفت: این فیلم در سال ۹۶ ساخته شد و در آن زمان کار خیلی سختی بود. امیدوارم لایق این باشیم که از این فیلم لذت ببرید.

در پایان، سعیده جمشیدی دیگر بازیگر فیلم نیز گفت: با اجازه آقای نیکنام من اکران این فیلم را به مرحوم فرشاد کلباسی تقدیم می‌کنم که دستیار این کار بودند و بسیار انسان معتقد و شریفی بودند. روحشان شاد باشد.

اکران فیلم سینمایی «انتخاب» از یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در سینماهای منتخب «هنروتجربه» آغاز شد. محمود پاک‌نیت، عباس جمشیدی‌فر، فقیهه سلطانی، سجاد شهریاری بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «انتخاب» آمده است: آرش نویسنده‌ای است که دچار چالش‌هایی در زندگی‌اش شده و به همین دلیل به سمت شهری که استادش زندگی می‌کند، سفر می کند تا از او راهنمایی و مشورت بگیرد. در این مسیر با افراد مختلفی آشنا می‌شود که باعث می‌شوند مسیر زندگی او تغییر پیدا کند.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: احمدرضا مسعودی، نویسنده و کارگردان: امید نیکنام، مجری طرح: لیلا حیدری، فیلمبردار: سعید حصاری، صدابردار: نصیر خیری، طراح چهره‌پردازی: فاطمه ستاری، طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق، تدوین: امید نیکنام، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

فیلم‌های گروه سینمایی «هنروتجربه»، هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب «هنروتجربه» در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.