یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

در چهارمین دوسالانه؛

فیلم‌سازان کاشانی در جشن فیلم کوتاه اصفهان درخشیدند

حلقه فیلم

سینماپرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی «بهترین کارگردانی» و «بهترین فیلمبرداری» چهارمین دوسالانه جشن فیلم کوتاه اصفهان به فیلم‌سازان کاشانی رسید.

به گزارش سینماپرس، سعید ضابطی به ایسنا گفت: فیلم کوتاه «آبا» به کارگردانی سید مهدی موسوی بَرزُکی ساخته شده و توسط علی حسین‌زاده از هنرمندان انجمن سینمای جوانان کاشان فیلمبرداری شده بود.

وی افزود: انجمن سینمای جوانان استان اصفهان به‌ منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان، دوسالانه فیلم کوتاه اصفهان را در سه بخش «داستانی»، «تجربی» و «مستند» برای آثار تولیدی از سال ۱۴۰۰ و بعد از آن برگزار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های هنری می‌تواند به شناسایی و معرفی استعدادها، تقویت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی آینده‌نگر و اندیشمند در سینمای کشور منجر شود.

ضابطی گفت: فیلم کوتاه یک رویداد فرهنگی و هنری است که با تبیین حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌تواند حس خودباوری و نشاط‌آفرینی در میان فیلم‌سازان جوان را تقویت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.