سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

دبیر جشنواره خبر داد؛

۲۰ گروه به مرحله نهایی سرود روستایی رضوی راه یافتند

جشنواره سرود روستایی رضوی

سینماپرس: دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی از راه‌یابی ۲۰ گروه سرود به مرحله نهایی این جشنواره پس از ارسال بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه این رویداد خبر داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، سید مجتبی ذبیحی دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی گفت: با توجه به فراخوان ارسالی به سراسر کشور ۶۰ گروه آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. پس از پایش اولیه آثار با توجه به رای هیات داوران، ۲۰ اثر مورد پذیرش قرار گرفت تا با دعوت به محل برگزاری جشنواره اثر خود را اجرا کنند.

دبیر جشنواره سرود روستایی رضوی بیان کرد: ۲۰ اثر برگزیده با ۳ موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی ملقب به شاهچراغ آثار خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهند. شرکت‌کنندگان در این جشنواره از استان‌های چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، خراسان رضوی، هرمزگان و تهران خواهند بود.

وی درباره رده سنی برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در ۲ بخش دختران و پسران برپا خواهد شد. در مجموع این جشنواره در ۴ بخش برگزار شده و در هر قسمت ۳ تیم برگزیده خواهند شد.

ذبیحی درباره زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره گفت: با توجه به اعلام بنیاد بین‌المللی جشنواره امام رضا (ع) اختتامیه این جشنواره بعد از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.