چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

وزیر ارشاد:

سال ۱۴۰۲ سال رونق فضای فرهنگی هنری کشور بود

محمدمهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه بیستمین جایزه ملی کتاب سال دفاع مقدس

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که سال ۱۴۰۲ در مدیریت حوزه فرهنگ فضای نسبتا خوبی بود، گفت: تلاش می‌کنیم فضای کشور هرچه بیشتر به سمت قرآنی‌شدن پیش برود.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه -۲۳ اسفند- در دیدار با مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه در ماه مبارک به میهمانی بزرگ دعوت هستیم و امیدوارم از فیوضات این ماه بهره‌مند باشیم.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ در مدیریت حوزه فرهنگ فضای نسبتا خوبی بود، سال ۱۴۰۱ با توجه به بلوای پاییز دشمن قصد تعطیل کردن فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر داشت که به برکت و لطف خداوند، ایثار شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به رونق رسیدیم.

اسماعیلی گفت: برخی نمایشگاه ها مانند نمایشگاه مطبوعات، جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و ...تعطیل بود و امسال مجدد راه‌اندازی شد، در دیگر حوزه‌ها هم این راه‌اندازی مجدد بعد از سال‌ها تعطیلی محقق شد.

ارائه گزارشی روند برگزاری نمایشگاه قرآن خدمت رهبر انقلاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: روز اول سال نو آغاز نمایشگاه قرآن است، روز گذشته گزارشی از جریان برگزاری این دوره نمایشگاه قرآن خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه شد. تلاش می‌کنیم فضای کشور هرچه بیشتر به سمت قرآنی شدن پیش برود.

نظرات

  • محمدرضاقدم ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۲
    0 0
    سخن ایشان به مانند بقالی است که هرگز نمی گوید ماست من ترش است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.