سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

مرجانه گلچین:

خداحافظی‌ام از بازیگری «دروغ سیزده» بود!

مرجانه گلچین در شانزدهمین جشن حافظ

سینماپرس: مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون دو روز پس از آنکه با انتشار یک پست در فضای مجازی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، با انتشار یک ویدئوی دیگر عنوان کرد که خداحافظی او دروغ ۱۳ بوده است.

به گزارش سینماپرس،

مرجانه گلچین بازیگر ۵۵ ساله سینما و تلویزیون دو روز پس از آنکه با انتشار یک پست در فضای مجازی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، روز سیزده فروردین با انتشار یک ویدئوی دیگر عنوان کرد که خداحافظی او دروغ ۱۳ بوده است.

او در این ویدئو ضمن عذرخواهی از هوادارانش می‌گوید قصدش از گفتن این دروغ این بوده که ببیند چقدر در دل مردم ایران جا دارد!

این بازیگر پیشکسوت که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه» پا به تلویزیون گذاشت، در سریال‌های متعددی همچون «بزنگاه»، «دار و ندار»، «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ»، «شمس العماره»، «نقطه سر خط»، «دزد و پلیس»، «شب عید»، «زوج یا فرد» و «بوتیمار» به ایفای نقش پرداخته است.

او در دو دهه اول حیات هنری خود در نقش‌های کاملا جدی ظاهر می‌شد اما در دهه هشتاد به ایفای نقش‌های طنز و کمدی روی آورد و بازی‌های ماندگاری را از خود در ذهن بینندگان تلویزیون به یادگار گذاشت.

گلچین در ویدئوی اول خود که روز یازدهم فروردین آن را در فضای مجازی منتشر کرد گفته بود: «من از کودکی این حرفه را آغاز کردم، با آن رشد کردم، بزرگ شدم و به این سن رسیدم و دل کندن از آن خیلی سخت است. این (خداحافظی از بازیگری) تصمیمی بود که باید بالاخره گرفته می‌شد؛ فکر کردم در آغاز سال جدید اعلام کردن آن خیلی درست‌تر باشد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.