جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

هوشنگ توکلی:

غربی‌ها جای ظالم و مظلوم را عوض کرده‌اند/ در ایران در حوزه خبررسانی ضعیف هستیم

هوشنگ توکلی؛ فلسطین؛ تجمع هنرمندان در موزه هنرهای معاصر

سینماپرس: بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما با بیان اینکه نظام رسانه‌ای غرب با عوض کردن جای ظالم و مظلوم در ماجرای غزه در فکر فریب افکار عمومی است، گفت: هر چقدر مردم جهان اطلاعات درست‌تری از جنایات رژیم صهیونسیتی داشته باشند راه‌پیمایی روز قدس باشکوه‌تر برگزار خواهدشد.

به گزارش سینماپرس، هوشنگ توکلی در گفت‌وگو با ایرنا، رژیم صهیونیستی را یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا دانست و افزود: آمریکا از این پایگاه‌ها زیاد دارد که این یکی از همه ظالم‌تر و خشن‌تر است.

وی تاکید کرد: در ماجرای «طوفان‌الاقصی» اقتدار پوشالی رژیم صهیونسیتی با استراتژی نوینی که حماس انتخاب کرد شکست و نیروهای مقاومت توانستند به موفقیت‌های بزرگ دست یابند. همین مساله راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را نسبت به سال‌های پیش متمایز و اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

بازیگر فیلم سینمای «زیر سقف دودی» با انتقاد از چند قطبی‌شدن‌های بدون فکر در داخل کشور بیان کرد: با وحدت و انسجام در داخل می شود به جنگ زورگویی آمریکا رفت. امیدوارم در روز قدس این پیام به دشمن داده شود. چون اگر در داخل بر اساس ناآگاهی مقابل هم قرار بگیریم آسیب‌های سختی خواهیم خورد.

جلوی چشم دنیا در غزه آدم می‌کشد

توکلی افزود: الان در غزه دارند جلوی چشم دنیا آدم می‌کشند. ولی افکار عمومی را در دنیا جوری دستکاری کرده‌اند که بعضی‌ها می گویند حق با رژیم صهیونیستی است. پس نحوه خبررسانی غربی‌ها غلط و اشتباه بوده است.

بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما گفت: در داخل کشور هم مردم اگر اطلاعات درست و واقعی درباره مظلومیت فلسطین داشته باشند، حتما در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند. از آن طرف افرادی که اطلاعات غلطی دارند در مقابل شکوه این مراسم قرار می‌گیرند. در ایران در حوزه خبررسانی ضعیف هستیم و با سکوت و کم کاری‌مان به این جریان غلط کمک می‌کنیم.

توکلی گفت: متاسفانه غربی‌ها جای ظالم و مظلوم را عوض کرده‌اند. به همین خاطر افرادی وقتی می‌شنوند همنوع خودشان در غزه آسیب دیده متاثر نمی‌شود.

بازیگر سینما و تلویزیون افزود: من زمان انتخابات گفتم اگر می‌خواهیم جمهوریت را در کشور تقویت کنیم باید پای صندوق‌های رای برویم. اگر وحدت اجتماعی مردم به هم بریزد، حتما آسیب خواهیم دید. ولی یک عده برنامه‌ریزی کرده بودند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.