شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

رئیس سازمان صداوسیما:

فکر می‌کنم برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان ما مصداق و شاخص خوبی برای قضاوت مخاطبان باشد

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما بر ضرورت توجه به ذائقه مخاطبان در تولیدات تلویزیونی تاکید کرد و گفت: در سند تحول رسانه ملی به ذائقه و مطالبه مخاطبان نگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: فکر می‌کنم برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان ما، مصداق و شاخص خوبی برای قضاوت مخاطبان باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما چندی پیش هم از استقبال ۸۰ میلیونی مخاطبان از برنامه‌های تلویزیونی سال نو خبر داده و گفته بود: یکی از برنامه های نوروزی سیما در یکی از شبکه‌های اجتماعی ۸۰ میلیون بازدید داشت.

وی درباره انتقادهای وارده از سوی مخاطبان نسبت به تولیدات تلویزیونی و ضرورت توجه به نیازها و ذائقه آنها در این تولیدات، از نگاه ویژه سازمان صدا و سیما به مطالبات مخاطبان در سند تحول رسانه ملی خبر داد.

اجرای سند تحول به دنبال این است که در عین توجه به نیاز و ذائقه مخاطب، ارتقای فرهنگ جامعه را نیز مورد توجه خود داشته باشد

جبلی در این باره که سازمان صدا و سیما برای جذب مخاطبان بیشتر چه برنامه‌هایی را در دستور کار خود دارد؟ گفت: اجرای سند تحول به دنبال این است که در عین توجه به نیاز و ذائقه مخاطب، ارتقای فرهنگ جامعه را نیز مورد توجه خود داشته باشد.

وی گف: از دیگر موارد سند تحول رسانه ملی، ایفای نقش های مورد تاکید رهبری برای رسانه ملی از جمله «آسایشگاه چشم و روح برای بهره مندی از زیبایی‌ها»، «قرارگاه پراکندن امید و نشاط در جامعه» و «آوردگاه مبارزه با امواج تحریف و فتنه گری» است، این موارد به همراه دیگر جایگاه‌ها طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سند تحول برای صدا و سیما در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: صدا و سیما در سند تحول تلاش می‌کند که همه این نقش‌ها را ایفا کند که یکی توجه به ذائقه و نیاز مخاطب است، بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.