یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰

از قاب شبکه نمایش سیما؛

«دعوت به یک قتل» به تلویزیون می‌آید

فیلم سینمایی «دعوت به یک قتل»

سینماپرس: فیلم سینمایی «دعوت به یک قتل» با گویندگی ۱۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماپرس، این سینمایی در گونه رازآمیز و هیجانی محصول فرانسه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی و صدابرداری آن به عهده بهزاد توکلی است. مهوش افشاری، دانیال الیاسی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، منوچهر زنده دل، زهره شکوفنده، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره میراندا گرین، زن جوانی است که سال‌هاست به کتاب‌های کارآگاهی علاقه دارد. او توسط یک فرد ناشناس به یک جزیره دعوت می‌شود. در آنجا نه تنها با ذکاوتش یک پرونده قتل را حل می‌کند بلکه می‌فهمد که دعوت از طرف پدرش بوده است، مردی ثروتمند که به دنبال انتخاب وارث خود است، اما با قتل ناگهانی او، ارثیه بر باد می‌رود.

«دعوت به یک قتل» درامی کاراگاهی که ادای احترامی به آگاتا کریستی است با این تفاوت که یک زن جوان گل فروش نقش کاراگاه اثر را ایفا می‌کند، اما از همان عناصر معمول و جذاب آثار کریستی استفاده کرده و در کل می‌تواند برای دوستداران آثار جنایی سرگرم کننده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.