شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

با موضوع حج برائت؛

«غزه در میقات» به رادیو می‌آید

نمایشگاه عکس «با طوفان الاقصی تا روز آخر»

سینماپرس: مستند «غزه در میقات» با موضوع حج برائت، از امروز ۱۹ خرداد به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۶ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ساناز باقری، تهیه کننده ویژه برنامه غزه در میقات با اعلام این خبر گفت: مستند «غزه در میقات» با موضوع حج برائت کاری از گروه تاریخ و معارف شبکه رادیویی تهران که در ده قسمت از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود. اولین قسمت از این برنامه امروز ۱۹ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

وی با بیان جزئیات بیشتر افزود: بنا بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با دست اندرکاران مراسم حج، حج امسال را حج برائت اعلام کردند که شاخص‌ترین نکته آن «برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و همدست او آمریکا» در جنگ غزه بود. ایشان فرمودند: «حج امسال باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.» حج ما حج برائت است، یعنی بیداری اسلامی و همه مسلمانان به یک وحدت جهانی برسند تا غزه از دست شرارت‌های رژیم صهیونیسم آزاد شود.

در این مستند برش‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کلام کارشناسان، گزارش‌های مردمی و صداهای مردم استفاده شده است. صداهای شاهد از غزه و جنایات صهیونیسم و فکت‌هایی از رسانه‌های بیگانه خواهیم داشت.

عوامل این برنامه عبارتند از؛ گوینده سعید بارانی، آیتم ساز احمد یوسفی مقدم و تهیه کننده و گزارشگر ساناز باقری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.