دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

مدیرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد:

تخصیص کاغذ یارانه‌ای برای نامزدهای انتخاباتی مطرح نیست!

انتخابات

سینماپرس: مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تخصیص کاغذ یارانه‌ای برای نامزدهای انتخاباتی در سال‌های گذشته وجود داشت، اما اکنون چنین موضوعی مطرح نیست.

به گزارش سینماپرس، علی‌اکبر ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در سمنان افزود: پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از کاغذ تولید داخلی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید کاغذ کارخانه صنایع چوب مازندران در طول دولت سیزدهم از پنج هزار به ۴۵ هزار تن در سال افزایش یافت که می تواند تامین کننده نیاز کاغذ کشور از جمله در مساله انتخابات باشد.

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کاغذهای داخلی نسبت به کاغذ خارجی قیمت مناسبی دارند و به میزان کافی در کشور در دسترس است.

نقش‌آفرینی وزارت فرهنگ و ارشاد در حفاظت و نظارت بر محتوای تبلیغاتی انتخابات

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتخابات وظایف و شیوه خاص خود را دارد که شیوه‌نامه آن از طریق شورای نگهبان و وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حفاظت و نظارت بر تولید محتوا و چاپ آثار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود و تسهیل و تسریع در صنعت چاپ مورد توجه است.

به گزارش ایرنا، ‌وزیر کشور روز یکشنبه ششم خردادماه ۱۴۰۳ فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

داوطلبان چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از دهم خرداد ماه به مدت پنج روز فرصت ثبت‌نام کردن داشتند و پس از آن شورای نگهبان ظرف ۱۰ روز با بررسی صلاحیت نامزدها، روز بیستم خرداد اسامی کاندیداهای نهایی را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.