سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

با اجرای «کامران نجف زاده»؛

«برمودا» پربیننده‌ترین برنامه‌ گفتگومحور «صدا وسیما» شد

برنامه «برمودا»

سینماپرس: بر اساس نتایج آخرین آمار مرکز تحقیقات فضای مجازی صدا و سیما، برنامه گفتگومحور «برمودا» در صدر جدول پر مخاطب‌ترین برنامه‌های صدا و سیما قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، فصل نخست برنامه «برمودا» با نویسندگی و اجرای کامران نجف زاده در شبکه نسیم در حالی پایان یافت که بررسی ها نشان می دهد این برنامه گفتگومحور توانسته رکورد مخاطب را در تاریخ برنامه های رئالیتی شو بشکند.

بر اساس نتایج آخرین آمار مرکز تحقیقات فضای مجازی صدا و سیما «برمودا» همچنان در صدر جدول پر مخاطب ترین برنامه های صدا و سیما ایستاده است.

ماه فروردین امسال نیز «برمودا» توانسته بود با بالاترین میزان چرخش محتوا در شبکه های مجازی تراز جدیدی از دیده شدن یک برنامه تلویزیونی توسط مخاطبان را در این حوزه ثبت کند.

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در بازدید از پشت صحنه برمودا این برنامه را اعتبار نسیم خوانده بود.

برمودا همچنین در نظرسنجی روزنامه جام جم نیز پربیننده ترین برنامه سرگرمی و گفتگو محور صدا و سیما شد و در تلوبیون هم بازدید میلیونی داشته است.

فصل اول «برمودا» با تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری در ۵۲ قسمت از ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به مدت سه شب در هفته روی آنتن نسیم رفت و شب گذشته پایان یافت.

«برمودا» در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های شناخته شده کشور بود و تلاش می‌کرد تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.

مهمان‌های این برنامه از ناگفته‌های زندگی خود می‌گفتند و موازی با صحبت‌های عمیق و حتی گاهی غافلگیر کننده، فضایی فانتزی، شاعرانه و گاهی طنز را نیز در این برنامه تجربه می کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.