چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

با حضور رئیس و جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی؛

آیین رونمایی از «یادمان ۲۴ شهید والامقام معاونت سیمای رسانه ملی» برگزار شد

پیمان جبلی

سینماپرس: همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، آیین «رونمایی از یادمان ۲۴ شهید والامقام معاونت سیمای رسانه ملی» با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، جمعی از مدیران ارشد و کارکنان معاونت سیما و خانواده های معزز شهدای معاونت سیما، همراه با نوای دلنشین حاج سعید حدادیان، برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در این مراسم که با حضور و استقبال پرشور کارکنان معاونت سیما و رسانه ملی همراه بود، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و محسن برمهانی معاون سیما به بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش والا و جایگاه رفیع شهدا پرداختند.

در ادامه این مراسم معنوی که مزین بود به یاد و خاطره شهدا، حاج سعید حدادیان دقایقی با ذکر مصیبت اهل بیت و اجرای مداحی های خاطره انگیز حسینی در دوران دفاع مقدس، یاد امام شهیدان را زنده و دل و جان عاشقان حسینی را راهی کربلا کرد.

در ادامه از خانواده شهدای معاونت سیما؛ شهید حسین شریعتی، شهید احمد اسماعیلی، شهید مهدی رضایی مجد، شهید امیراسکندر یکه تاز، شهید رضا مرادی نسب، شهید حسن نجفی، شهید محمدرضا شادروح، شهید سیدهادی حسینی سنگری، شهید رحمان میرزایی، شهید حمیدرضا خیرخواه قمی، شهید حسین خسرو آبادی، شهید علی صیرفی پور، شهید محمد گونه فراهانی و شهید حسین بابا پور، تجلیل شد.

تقدیر از علی باقری طراح خلاق این یادمان نیز انجام شد.

در بخش پایانی این مراسم، به صورت رسمی پس از سلام جمعی حاضرین به سید و سالار شهیدان و شهدای معاونت سیما با نثار شاخ گل به تمثال شهیدان توسط رئیس سازمان صدا و سیما، خانواده شهدا و مدعوین در فضایی با شکوه و خاطره انگیز صورت پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.