دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵

جواد قارایی:

سری ششم «ایرانگرد» در حال تولید و قرار است در ۱۳ قسمت نوروز ۱۴۰۴ پخش شود

مستند “ایرانگرد”

سینماپرس: جواد قارایی گفت: تصویربرداری فصل ششم ایرانگرد این روزها در استان یزد انجام می‌شود تا به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

به گزارش سینماپرس، جواد قارایی مستندساز کشورمان درباره تولید فصل جدید برنامه «ایرانگرد» گفت: سری ششم ایرانگرد در حال تولید و قرار است در ۱۳ قسمت نوروز ۱۴۰۴ پخش شود و در ادامه ۱۳ قسمت هم برای تابستان سال آینده پخش می‌شود.

وی ادامه داد: از اول تابستان تدوین و صداگذاری برنامه شروع شده است و همزمان تحقیق و پژوهش برای تصویربرداری از استان یزد و خوزستان در حال انجام است.

قارایی عنوان کرد: استان‌های ایلام، خراسان رضوی، اردبیل، سیستان بلوچستان، هرمزگان، یزد، قزوین و چند استان دیگر برای فصل ششم تصویربرداری انجام شده است و تاکنون تصویربرداری پنج استان تمام شده است و این روزها در حال ضبط در استان یزد هستیم تا زیبایی های این استان را روایت کنیم.

مجموعه «ایرانگرد» مستندی تلویزیونی است که در آن طبیعت، شهرها، روستاهای مختلف و شیوه زندگی مردم عشایر و روستاهای ایران معرفی می‌شود. ایرانگرد نگاهی متفاوت در معرفی طبیعت بکر شهرهای مختلف کشور و زندگی در میان عشایر و مردمان ییلاقی و شهرها و روستاهای ایران برای مخاطبان دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.