شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳

وزیر میراث فرهنگی:

یکی از اصلی‌ترین کانون‌های «تولید قدرت نرم»، «وزارت میراث فرهنگی» است/ می‌توان با معرفی ظرفیت‌های کشورمان «ایران هراسی» را ازبین برده

سیدرضا صالحی امیری

سینماپرس: وزیر میراث فرهنگی گفت: پاسخ به مطالبات مردم، وفاق ملی و توسعه روابط با مجلس به عنوان نمایندگان مردم جزو اولویت‌های کاری وزارتخانه گردشگری خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، سید رضا صالحی امیری در حاشیه نخستین روز حضور خود در وزارتخانه و حضور در جلسه معاونین، به دو کانون تولید قدرت سخت و نرم اشاره کرد و گفت: کانون قدرت سخت برای حفاظت و حراست از امنیت ملی برعهده نیروهای مسلح است؛ اما کانون قدرت نرم عامل مهم و پیشرانی است که در داخل کشور برای اعتماد سازی و سرمایه اجتماعی، و در خارج کشور برای معرفی تمدن و فرهنگ ایران به جهانیان استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین کانون‌های تولید قدرت نرم، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که می‌توان با معرفی ظرفیت‌های کشورمان، ایران هراسی را ازبین برده و واقعیت‌های موجود در فضای فرهنگ و تمدن را به جهانیان معرفی کنیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی الگوی کاری خود را مدیریت استراتژیک دانست و بیان کرد: سعی خواهیم کرد تا کلان مسئله مجموعه را دنبال کنیم و به قلب هر دستگاه که کارشناسان آن هستند و برای نظام تصمیم گیری و مدیریت، بر اساس قوانین مصوب تصمیم سازی می‌کنند اهمیت زیادی خواهیم داد.

صالحی امیری گفت: بسیار به آینده امیدوار هستیم و اگر با تلاش و کوشش و برنامه حرکت کنیم می‌توانیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم و کارآمدی را محقق کنیم که نتیجه آن، توسعه ملی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.