پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

مسعود فروتن:

«نمایشگاه رصتا» باعث می‌شوند جامعه بداند چه گام‌های بلند و مهمی برداشته می‌شوند

مسعود فروتن در مراسم اکران فیلم سینمایی پسر انسان

سینماپرس: صدای ماندگار تلویزیون و کارگردان و بازیگر شناخته شده گفت: نمایشگاه‌هایی همچون رصتا باعث می‌شوند تا جامعه از نزدیک در جریان یک اتفاق بزرگ قرار بگیرد که چقدر جریان صوت و تصویر فراگیر جدّی است.

به گزارش سینماپرس، مسعود فروتن کارگردان قدیمی تلویزیون و صدای ماندگار تلویزیون است. او سریال‌های نوستالژیکی را کارگردانی کرده و در چند سال اخیر در کنار اجرا و گویندگی، جلوی دوربین بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها هم رفته و به ایفای نقش می‌پردازد.

او با حضور در نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر از بسیاری غرفه‌ها بازدید کرد و در جریانِ تولیدات نمایش‌خانگی قرار گرفت.

مسعود فروتن پس از این بازدید گفت: نمایشگاه رصتا را ارزشمند می‌دانم، چون جامعه متوجه می‌شود چه کسانی کار می‌کنند. تبلیغات خرج دارد و این نمایشگاه‌ها باعث می‌شوند جامعه بداند چه گام‌های بلند و مهمی برداشته می‌شوند.

وی افزود: افرادی که اینجا کار می‌کنند، امروز مردم را از نزدیک می‌بینند. این ثمره برگزاری نمایشگاه‌ است که باعث ایجاد این ارتباطات و تعاملات می‌شود. زیرا همه در نمایش‌ خانگی با یک قاب مواجه می‌شوند که به راحتی تماشاگرش هستند. اما بسیاری از افراد در جلوی صحنه و بسیاری بیشتر در پشت صحنه دست‌اندرکارند تا این تولید به سرانجام برسد.

فروتن به فعالان صنعت صوت و تصویر فراگیر توصیه کرد: بیاییم با جامعه‌مان و مردم جامعه‌مان روراست باشیم و کاری که دوست دارند بسازیم و پنهان نکنیم و دروغ نگوییم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.