سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

از قاب «شبکه یک سیما»؛

«نوریانگ؛ دریای مرگبار» کره‌ای به تلویزیون می‌آید

فیلم سینمایی «نوریانگ؛ دریای مرگبار»

سینماپرس: فیلم سینمایی «نوریانگ؛ دریای مرگبار» با گویندگی ۲۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «نوریانگ؛ دریای مرگبار» در گونه اکشن، زندگینامه و تاریخی محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی علیرضا باشکندی و صدابردار آن حسین حسنی فر است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، ژرژ پطرسی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، حسین خدادادبیگی، حسین سرآبادانی، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، مرضیه صفی خانی، امیرمحمد صمصامی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

داستان این فیلم در زمستان ۱۵۹۸، به آخرین نبرد دریایی دریاسالار یی سون شین، در طول تهاجمات ژاپنی‌ها به کره که در تنگه نوریانگ رخ داد، می‌پردازد.

فیلم ساخت خوبی دارد و به ویژه صحنه‌های مربوط به جنگ‌های دریایی بسیار درخشان از کار درآمده‌اند در حالی که حاوی مضامین و پیام‌های مثبتی مانند میهن دوستی نیز هست. فیلم نامزد ۳ جایزه از جوایز ملی سینمای کره شده است.

شبکه‌ی یک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.