شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

با جذب بیش از ۹۴ هزار تماشاگر در خارج از سالن سینما؛

«قلب رقه» د راکران سیار خود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخت

فیلم سینمایی «قلب رقه»

سینماپرس: با اکران فیلم سینمایی «قلب رقه» توسط شبکه اکران سیار موسسه بهمن‌سبز، اکران مردمی عمار، سینماسیار انجمن سینمای جوان و راوینو در بیش از ۱۳۰۰ نقطه کشور از جمله مساجد، حسینیه‌ها، پارک‌ها و سالن‌های آمفی تئاتر، فروش این اثر در پخش سیار به رقم ۱٫۸ میلیارد تومان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «قلب رقه» که توسط موسسه بهمن سبز اکران سیار می‌شود، تاکنون توانسته بیش ۹۴ هزار تماشاگر در خارج از سینماهای کشور داشته باشد. بیشترین استقبال از اکران سیار «قلب رقه» مربوط به هفته دفاع مقدس است.

اکران سیار بستری برای ایجاد سازمان جدید تماشا برای آثار سینمای ایران در مناطق فاقد سینما در سراسر کشور است که فرصت دیده شدن یک اثر سینمایی را در نقاطی خارج از سالن‌های نمایش فیلم فراهم می‌کند. اضافه شدن مخاطبان، اماکن و جغرافیاهای نادیده گرفته شده اکران و تجربه‌های جدید تماشای جمعی به زنجیره توزیع سینمای ایران از جمله مزایای اکران سیار است.

قلب‌رقه گوشه‌ای از مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت را به نمایش می‌گذارد و داستان رزمنده‌ای ایرانی است که به گروهک تروریستی داعش نفوذ می‌کند. این فیلم سینمایی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی محصول بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد رسانه‌ای بیان است که توسط پخش شهر فرنگ در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. علاقه مندان برای درخواست اکران‌سیار «قلب رقه» می‌توانند به سامانه esayar.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.