چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

عبدالحمید قدیریان:

«مدیران فرهنگی» اگر می خواهند قدردان «خون شهدا» باشند باید «سطح تفکر» در جامعه را ارتقا دهند

عبدالحمید قدیریان در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: یک نقاش گفت: مدیران فرهنگی جامعه بیایند در میدان و اگر می خواهند قدردان خون شهدا باشند باید سطح تفکر در جامعه را ارتقا دهند.

به گزارش سینماپرس، عبدالحمید قدیریان نقاش هنرمند در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر در خصوص جهاد تبیین گفت: ما خودمان هنوز به تبیین نرسیده ایم چرا که ما امروز با احساسات به موضوعات برخورد می کنیم، تمامی ما یک وجه اشتراک داریم و آن این است که تمامی ما فطرت ثابتی داریم.

وی تصریح کرد: امروز تا حرف از تبیین میزنیم سریعا واکنش به تبیین های اقتصادی، سیاسی و غیره فکر می کنیم ما امروز به تبیین تفکر، نمی اندیشیم امروز باید در جامعه، تبین تفکر، رشد و افزایش یابد و یکی از علل اینکه دانشجویان سراسر جهان بخصوص در اروپا به حرکت در آمده اند این است که به تبین رسیده اند.

قدیریان اضافه کرد:مدیران فرهنگی جامعه بیایند در میدان و اگر می خواهند قدردان خون شهدا باشند باید سطح تفکر در جامعه را ارتقا دهند، ایت الله بهجت با یک سخنرانی انسان را متحول و اسمانی می کند ما نیازمند این مورد افراد در جامعه و جهان می باشیم زمانی مردم حضور خدا را احساس می کنند که که جامعه از سطح زمین جدا و آسمانی شود.

وی گفت:زمان انقلاب و دفاع مقدس که همچنان مردم از آن تعریف و یاد می کنند به خاطر اینکه خدا در میان جامعه و مردم حضور داشت و حس می شد و به باور قلبی حضور خدا شده بودیم و این موضوع یکی از نکات کلیدی است که می توان در فیلم ها و مباحث فرهنگی به آن پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.