چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

پس از مهران مدیری، سامان مقدم و محمد حسین لطیفی

داوود میرباقری هم برای شبکه نمایش خانگی سریال می سازد

تقدیر از داوود میرباقری دراختتامیه سومین جشنواره مردمی فیلم «عمار»

سینماپرس ـ گروه تلویزیون: داوود میرباقری کارگردان سریال تلویزیونی مختارنامه این روزها در تدارک ساخت سریالی برای شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، میرباقری پس از ساخت سریال «مختارنامه» و پایان پخش آن در تابستان سال 1390 قرار بود سریال «سلمان فارسی» را مقابل دوربین ببرد اما این سریال به دلیل هزینه های بالای آن و همچنین مدت زمان طولانی تولید از فهرست اولویت های سازمان صدا و سیما خارج شده است. میرباقری سال گذشته در ایام اربعین با سریال «یلدا» در سیما حضور داشت. سریالی که محصول مشترک کارگردانی وی و برادرش «حسن میرباقری» بود و برخلاف پیش بینی های اولیه نتوانست نظر مخاطبان سیما را جلب کند.

طبق اطلاعات به دست آمده، کارگردان سریال مختارنامه این روزها در تدارک ساخت سریالی با مضمون طنز برای شبکه نمایش خانگی است. این سریال که این روزها با حضور گروهی از عوامل سریال مختارنامه در مرحله پیش تولید است، برای عرضه در شبکه نمایش خانگی ساخته می شود.

شبکه نمایش خانگی در سال های اخیر فراز و فرودهای فراوانی داشته و تنها سریال «قهوه تلخ» بود که توانست در این چهارچوب به سود دهی مالی برسد حالا باید منتظر ماند و دید که آیا ساخت سریالی توسط کارگردان امام علی (ع) و مختارنامه می تواند رونق را به این شبکه بازگرداند یا نه؟

 

انتهای پیام/ ف. م ـ ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.