چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲

نویسنده فیلمنامه «ماموریت؛ غیرممکن 5» معرفی شد

ماموریت غیر ممکن

نویسنده فیلمنامه «ماموریت؛ غیرممکن 5» معرفی شد

سینما پرس- گروه سینما/ درو پیرس که پیش از این فیلمنامه «مرد آهنی 3» را نوشته است برای نگارش فیلمنامه قسمت پنجم «ماموریت؛ غیرممکن» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

به گزارش سینما پرس، درو پیرس نویسنده فیلمنامه فیلم‌ سینمایی پرفروش «مرد آهنی 3» (Iron Man) برای نگارش پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «ماموریت؛ غیرممکن» (Mission Impossible) با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، تام کروز ستاره قسمت‌های پیشین آثار دنباله‌دار «ماموریت؛ غیرممکن» علاوه بر ایفای نقش در قسمت پنجم این مجموعه فیلم‌های اکشن تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز است و بنابر اظهارات مسئولان سازنده «ماموریت؛ غیرممکن 5»، فیلمبرداری این فیلم سینمایی پس از به اتمام رسیدن حضور کروز در ساخت جدیدترین پروژه «برادران وارنر» به نام «مردی از یو. ان. سی. ال. ای» (The Man From U.N.C.L.E) در پاییز سال جاری آغاز می‌شود.

 

کریستوفر مک‌کواری در حال مذاکره برای کارگردانی قسمت پنجم «ماموریت؛ غیرممکن 5» است و علاوه بر تام کروز، جی. جی آبرامز نیز توسط استودیو فیلمسازی خود به نام «بد روبات» تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. همچنین استودیو فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» نیز «مامویت؛ غیرممکن 5» را روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌برد.

 

چهار قسمت پیشین مجموعه آثار اکشن «ماموریت: غیرممکن» در سال‌های 1996، 200، 2006 و 2011 میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته‌اند و به ترتیب فروشی برابر با 457، 546، 397 و 694 میلیون دلار را برای خود رقم زده‌اند.

 

پیرس علاوه بر نگارش فیلمنامه «مرد آهنی 3» فیلمنامه فیلم‌های سینمایی «پاسیفیک ریم» (Pacific Rim) به کارگردانی گیلرمو دل تورو و قسمت سوم «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes) را نیز نوشته است.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.