شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

روح الله سهرابی به سینماپرس خبر داد:

پخش «خاکستر و برف» به سعدی رسید / ساخت یک فیلم و یک سریال با مضمون دفاع مقدسی

خاکستر و برف

سینماپرس-گروه سینما/ روح الله سهرابی کارگردان فیلم «خاکستر و برف» اعلام کرد: برای پخش فیلم با سعید سعدی و فدک فیلم به توافق رسیدیم و در حال حاضر بر روی فیلمنامه یک فیلم و یک سریال با موضوع دفاع مقدسی کار می کنم.

سینماپرس-گروه سینما/ روح الله سهرابی کارگردان فیلم «خاکستر و برف» اعلام کرد: برای پخش فیلم با سعید سعدی و فدک فیلم به توافق رسیدیم.

 

روح الله سهرابی، کارگردان «خاکستر و برف» در مصاحبه با سینماپرس اعلام کرد: برای پخش فیلم با سعید سعدی به توافق رسیده ایم و برنامه این است که همزمان با هفته دفاع مقدس اکران آن را شروع کنیم. شکل رسمی قرارداد با شرکت «فدک فیلم» بعد از دریافت پروانه نمایش صورت خواهد گرفت اما صحبت های ما در این زمینه تمام شده و از نظر ما آقای سعدی پخش کننده فیلم است.

 

وی در مورد پروانه نمایش فیلم توضیح داد: در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته که تا آخر هفته برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد.

 

این کارگردان در مورد فعالیت های جدید هنری اش گفت: روی یک فیلم سینمایی مشغول به کار هستم و داریم طرح اش را چکش می زنیم. یک سریال هم پیشنهاد شده اما هنوز انتخاب را قطعی نکرده ام.

 

سهرابی در پاسخ به اینکه آیا باز به سراغ موضوع دفاع مقدس رفته است اظهار داشت: در کار سینمایی که روی فیلمنامه اش کار می کنیم هم نقبی به گذشته زده می شود و کلیتی از موضوع دفاع مقدس را در بر می گیرد.

 

وی افزود: سریال هم یک کار اجتماعی ست. کارهای اجتماعی ما هم اغلب دربرگیرنده عواقب و تاثیرات دفاع مقدس را است. این کار هم گریز خیلی کوتاه و فوری به موضوع دفاع مقدس دارد اما در بستری اجتماعی پیش می رود.

 

انتهای پیام/ع-ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.