دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

موزه هنرهای لس‌آنجلس از مارتین اسکورسیزی قدردانی می‌کند

مارتین اسکورسیزی2

سینما پرس- گروه سینما/ موزه هنرهای لس‌آنجلس با اهدای جایزه‌ای ویژه به مارتین اسکورسیزی از این تهیه‌کننده و کارگردان مطرح و برجسته آمریکایی قدردانی می‌کند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان موزه هنرهای لس آنجلس به تازگی اعلام کرده‌اند که در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) پاییز سال جاری با اهدای جایزه‌ای ویژه به مارتین اسکورسیزی از این تهیه‎کننده و کارگردان مطرح و برجسته آمریکایی قدردانی می‌کنند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، لئوناردو دی کاپریو که یکی از متولیان قدردانی از اسکورسیزی است درباره قدردانی از این هنرمند صاحب نام گفت: به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام تا با مارتی در فیلم‎های سینمایی «دار و دسته نیویورکی» (Gangs of New York)، «خلبان» (The Aviator)، «دیپارتد» (The Departed) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) همکاری داشته باشم.

 

دی کاپریو در ادامه صحبت‌های خود نیز گفت: از اینکه دوست عزیزم به ما ملحق می‌شود و می‌توانیم از میراث برجسته سینمایی‌اش و فعالیت‌های او در جهت مراقبت از فیلم برای نسل‌های آینده قدردانی کنیم، بسیار هیجان‌زده هستم.

 

مارتین اسکورسیزی که پیش از این در سال 2007 میلادی برای ساخت فیلم سینمایی «دیپارتد» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است، فیلم‌های سینمایی برجسته‌ای مانند «Goodfellas»، «جزیره شاتر» (Shutter Island) و «هوگو» (Hugo) را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

 

موزه هنرهای لس آنجلس در سال گذشته از کلینت ایستوود قدردانی کرده بود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.