چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

انیمیشن «کنگره» جشنواره کره‌ای پوچون را افتتاح می‌کند

انیمیشن کنگره

سینما پرس- گروه سینما/ انیمیشن سینمایی «کنگره» به کارگردانی آری فولمان در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پوچون نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پوچون اعلام کرده‌اند که انیمیشن سینمایی «کنگره» (The Congress) به کارگردانی آری فولمان در تاریخ 18 جولای (27 تیر) در مراسم افتتاحیه این جشنواره کره‌ای به نمایش در می‌آید.

 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، «کنگره» که بخش‌های از آن به صورت انیمیشن و بخش‌هایی از آن به صورت فیلم سینمایی ساخته شده است شاهد حضور بازیگرانی مانند رابین رایت، پائول گیاماتی، جون هام، هاروی کیتل، دنی هاستون و فرانسس فیشر است.

 

آری فولمن براساس رمانی به نام «کنگره آینده پژوه» (The Futurological Congress) نوشته استانیسلاو لم لهستانی فیلمنامه انیمیشن «کنگره» را نوشته است. «کنگره» چندی پیش نیز در مراسم افتتاحیه بخش «دو هفته کارگردانان» شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش در آمده بود.

 

مسئولان برگزارکننده هفدهمین دوره جشنواره فیلم پوچون علاوه بر اعلام فیلم افتتاحیه این جشنواره بین‌المللی، اظهار کردند که فیلم سینمایی «ترور زنده» (The Terror Live) به کارگردانی کیم بیئون یو نیز در مراسم اختتامیه این جشنواره کره‌ای به نمایش در می‌آید.

 

ها جونگ-وو؛ بازیگر معروف اهل کره جنوبی در «ترور زنده» بازی کرده است و این فیلم سینمایی داستان یک گوینده خبر را به تصویر می‌کشد که مجبور به انتشار خبر واقعی بمب‌گذاری‌های سریالی در پل‌های بزرگ رودخانه «هان» می‌شود. رودخانه «هان» از قلب شهر سئول می‌گذر و پل‌های آن برای عبور شهروندان بسیار ضروری است.

 

هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پوچون در تاریخ 28 جولای (6 مرداد) تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.

 

بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده این جشنواره بین‌المللی، در سال جاری 230 فیلم از 44 کشور در جشنواره فیلم پوچون حضور دارند که 53 اثر در میان آن‌ها برای نخستین بار در جهان در این جشنواره به نمایش در می‌آیند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.