جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

«مرد آهنی» برای بازی در «انتقام جویان 2 و 3» قرارداد بست

رابرت دونی جونیور

سینما پرس- گروه سینما/ رابرت دونی جونیور برای ایفای نقش به عنوان «تونی استارک/ مرد آهنی» در قسمت‌های دوم و سوم «انتقام جویان» با مسئولان سازنده این آثار دنباله‌دار قرارداد امضا کرد.

به گزارش سینما پرس، رابرت دونی جونیور؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes) برای ایفای نقش به عنوان «تونی استارک/ مرد آهنی» در قسمت‌های دوم و سوم «انتقام جویان» (The Avengers) با مسئولان سازنده این آثار دنباله‌دار قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جاس ودون همانند قسمت نخست، کارگردانی و نویسندگی قسمت‌های دوم و سوم این مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی را برعهده دارد.

 

قسمت نخست «انتقام جویان» که بازیگرانی مانند کریس اوانس، مارک روفالو، کریس هوسورث، اسکارلت یوهانسون و جرمی رنر در آن ایفای نقش کرده بودند با اکران در سال 2012 میلادی توانست فروشی برابر با یک میلیارد و پانصد میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم آن سال را به خود اختصاص دهد.

 

ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «انتقام جویان» با ترکیبی از حضور ابر قهرامانان پیشین «مارول» و ابر قهرمانان جدید از بهار سال آینده آغاز می‌شود و این فیلم سینمایی در تاریخ یکم مه سال 2015 میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.