شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

آنا هاتاوی سوار بر «قایق نجات» می‌شود

انی هاتوی

سینما پرس- گروه سینما/ آنا هاتاوی علاوه بر ایفای نقش در فیلم سینمایی «قایق نجات» به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه فعالیت می‌کند.

به گزارش سینما پرس، آنا هاتاوی؛ بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «بینوایان» (Les Miserables) در جدیدترین پروژه سینمایی خود در فیلم سینمایی «قایق نجات» (The Lifeboat) ایفای نقش می‌کند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «قایق نجات» براساس کتابی نوشته شارلوت روگان که حق امتیاز آن توسط «فوکس فیچرز» و «ورکینگ تایتل» خریداری شده است، ساخته می‌شود و هاتاوی علاوه بر بازی در این فیلم سینمایی تهیه‌کننده آن نیز هست.

 

«قایق نجات» داستان زنی به نام گریس وینتر را به تصویر می‌کشد که به دلیل جنایتی در سال 1914 میلادی محاکمه می‌شود. این زن جوان تازه ازدواج کرده است و در دادگاه تعریف می‌کند که چگونه با کمک همسرش و یک قایق نجات از کشتی که در حال غرق شدن بود نجات یافته است. اما مسئله مبهم این است که مردم زیادی در قایق بوده‌اند که همه آن نجات یافتگان سریعا از خلاص شدن از دست چند فرد خاص حرف می‌زنند.

 

ویلیام برویلز جونیور فیلمنامه «قایق نجات» را می‌نویسد و تیم بوان، اریک فلنر، لیزا چیسین، سوزان بایمل و بن فورکنر نیز دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

 

هنوز نام هیچ کارگردانی برای ساخت فیلم سینمایی «قایق نجات» منتشر نشده است.

 

هاتاوی که برای بازی در فیلم سینمایی «بینوایان» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است، پیش از این در فیلم‌های سینمایی برجسته‌ای مانند «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises)، «شیطان پرادا می‌پوشد» (The Devil Wears Prada) و «راشل ازدواج می‌کند» (Rachel Getting Married) ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.