سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

هیولاها جشنواره ایتالیایی را افتتاح می‌کنند

دانشگاه هیولاها

سینما پرس- گروه سینما/ جدیدترین محصول «پیکسار» به نام «دانشگاه هیولاها» در مراسم افتتاحیه چهل و سومین دوره جشنواره فیلم جیفونی به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده چهل و سومین دوره جشنواره فیلم جیفونی اعلام کردند که انیمیشن سینمایی «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) در مراسم افتتاحیه این دوره از این جشنواره ایتالیایی نمایش داده می‌شود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، رابرت ال بیرد فیلمنامه «دانشگاه هیولاها» را نوشته است و بازیگران مطرح و برجسته هالیوودی مانند بیلی کریستال، هلن میرن، جان گودمن و استیو بوسکمی نیز به جای شخصیت‌های این انیمیشن حرف زده‌اند. «دانشگاه هیولاها» ماجرای دوستی بین «مایک» و «سالی» در دانشگاه را به تصویر می‌کشد.

 

مسئولان جشنواره فیلم جیفونی اعلام کرده‌اند که نسخه دوبله شده «دانشگاه هیولاها» در مراسم افتتاحیه این جشنواره ایتالیایی نمایش داده می‌شود و فرانسیسکو مندلی و فابریزیو بیجیو به ترتیب به جای شخصیت‌های اصلی «دانشگاه هیولاها» به نام‌های «مایک» و «سالی» حرف زده‌اند.

 

چهل و سومین دوره جشنواره فیلم جیفونی که به پرداختن به مخاطبان جوان سینما مشهور است در تاریخ 19 جولای (28 تیر) آغاز می‌شود و روز 28 جولای (6 مرداد) تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.

 

مسئولان جشنواره فیلم جیفونی پیش از این اعلام کرده بودند که با اهدای جوایزی ویژه به جسیکا چستین و جیانکارلو جیانینی از این بازیگران مطرح و برجسته قدردانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.