شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

در جدیدترین همکاری قاسمی و آبیار/

مریلا زارعی وارد «شیار 143» شد

نرگس آبیار-مریلا زارعی

سینماپرس-گروه سینما/ تهیه کننده «اشیا» در مورد ساخت پروژه جدیدش گفت: کارگردانی «شیار 143» را نرگس آبیار بر عهده دارد و در حال حاضر حضور مریلا زارعی قطعی شده است.

محمد حسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «اشیا» در مورد حضور در جشنواره شانگهای توضیح داد: خدارا شکر استقبال خیلی خوبی خصوصا از طرف منتقدین از فیلم صورت گرفت و هر وقت در لابی بودیم مسئولین جشنواره ها و نمایندگان کشورهای مختلف به سراغ ما می آمدند و رویکرد خوبی داشتند. این حضور به طور کلی برای ما مثبت بود و باعث شد ما به سراغ  بحث هایی که در مورد داوری آن صورت گرفته بود نرویم.

 

این تهیه کننده در مورد بحث های مطرح شده پیرامون داوری گفت: بعد از اختتامیه هیئت داروان آمدند و با ما صحبت کردند اما به خاطر اینکه مسائل علنی مطرح نشده بود شاید درست نباشد ما آن را مطرح کنیم. مهم تر از هر چیز استقبال خوب و رویکرد مثبتی بود که این جشنواره برای فیلم ما به همراه داشت.

 

وی در مورد مشکل فنی ایجاد شده برای اکران فیلم در جشنواره شانگهای توضیح داد: با اینکه تمام مسائل چک شده بود اما فیلم در طول اکران دچار مشکلات فنی ای شد که نمی دانیم مربوط به ما بود یا مشکل از طرف تیم فنی جشنواره اتفاق افتاده بود.

 

قاسمی مشکل به وجود آمده برای فیلم را اینگونه تشریح کرد: مشکل به وجود آمده در جشنواره فجر در رابطه با صدای فیلم بود اما در جشنواره شانگهای تصویر فیلم دچار افت کیفیت شده بود. گویا یک مقدار مشکل از لحاظ اندازه تصویر بوده و تصاویر بیش از حد کروپ شده بود. البته مسئولین جشنواره گفتند نسخه ای که برای هیئت داوران به نمایش گذاشته شده درست بوده اما در بقیه نمایش هایی که داشت با مشکل تصویر رو به رو بودیم.

 

این تهیه کننده سینمایی درباره پروژه بعدی اش به سینماپرس گفت: در حال پیش تولید یک کار دفاع مقدسی هستیم که کارگردانی آن را نرگس آبیار بر عهده دارد. در حال حاضر من به همراه ابوذر پورمحمدی به عنوان تهیه کننده برای مجوز اقدام کرده ایم و منتظر پروانه برای آغاز تولید هستیم. نام فیلم «شیار 143» است و فعلا مریلا زارعی به عنوان بازیگر در آن قطعی شده است.

 

گفتنی ست، محمد حسین قاسمی به همراه ابوذر پورمحمدی تهیه کنندگی فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» به کارگردانی نرگس آبیار بر عهده داشتند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.