شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

«گردشگران» بهترین فیلم جشنواره پوچون شد

گردشگران

سینما پرس- گروه سینما/ جایزه بهترین فیلم این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فنتستیک پوچون به فیلم سینمایی «گردشگران» به کارگردانی بن ویتلی اهدا شد.

به گزارش سینما پرس، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فنتستیک پوچون شب گذشته در حالی برگزار شده که جایزه بهترین فیلم این جشنواره کره‌ای به فیلم سینمایی «گردشگران» (Sightseers) به کارگردانی بن ویتلی اهدا شد.

 

بنابر گارش هالیوود ریپورتر، آلیس لاو نیز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «گردشگران» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره کره‌ای شد. «گردشگران» داستان یک ذوج روانی را به تصویر می‌کشد که در حومه بریتانیا به گردش می‌پردازند.

 

هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم فنتستیک پوچون نیز جایزه ویژه خود را به «کار» (On the Job) به کارگردانی اریک ماتی اهدا کردند. جوئل تور نیز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «کار» جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره کره‌ای را با خود به خانه برد.

 

آنورا کاشیاپ هندی نیز برای ساخت فیلم سینمایی «زشت» (Ugly) جایزه بهترین کارگردان جشنواره بین‌المللی فیلم فنتستیک پوچون را به خود اختصاص داد.

 

جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این جشنواره بین‎‌المللی نیز به فیلم سینمایی «تا حد زیادی مخفیانه» (Secretly Greatly) اهدا شد.

 

اریم کو؛ کارگردان سنگاپوری/ شینجی هیگوچی؛ فیلمساز ژاپنی/ بنیامین ایلوس؛ برنامه‌ریز دوهفته کارگردانان/ چوی یونگ-هائه؛ تهیه‌کننده کره‌ای/ و برونتیس یودوروفسکی؛ بازیگر فرانسوی اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فنتستیک پوچون را تشکیل می‌دادند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.