سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

نویسندگان قسمت سوم «استار ترک» معرفی شدند

نویسندگان استار ترک

سینما پرس- گروه سینما/ الکس کارتزمن و روبرتو اورکی که فیلمنامه قسمت‌های اول و دوم «استار ترک» را نوشته‌اند، نگارش فیلمنامه قسمت سوم این آثار اکشن تخیلی را نیز برعهده گرفتند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» که ساخت و اکران مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «استار ترک» (Star Trek) را برعهده دارند به صورت رسمی اعلام کردند الکس کارتزمن و روبرتو اورکی فیلمنامه سومین قسمت از این آثار دنباله‌دار را می‌نویسند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، کارتزمن و اورکی پیش از این فیلمنامه‌های قسمت اول و دوم مجموعه آثار دنباله‌دار «استار ترک» را نیز نوشته بودند.

 

جی جی آبرامز نیز که پیش از این کارگردانی دو قسمت پیشین «استا ترک» را برعهده داشت نیز برای تهیه‌کنندگی سومین قسمت از این مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی با مسئولان «پارامونت پیکچرز» در حال انجام مذاکرات نهایی است.

 

هنوز عنوان و تاریخ اکران قسمت سوم این آثار اعلام نشده است، اما مسئولان «پارامونت» و «اسکای دنس» برای ساخت قسمت‌های بعدی این آثار ابراز تمایل کرده‌اند. سال ۲۰۱۶ پنجاهمین سالگرد ساخت نخستین نسخه فیلم سینمایی «استار ترک» است.

 

انتظار می‌رود کریس پاین، زاکاری کویینتو و زویی سالدانا نیز برای بازی در قسمت سوم این مجموعه آثار دوباره با مسئولان «پارامونت» قرارداد امضا کنند.

 

قسمت نخست «استار ترک» با اکران در سال ۲۰۰۹ میلادی توانست فروشی برابر با ۳۸۵ میلیون دلار را درسراسر جهان برای خود رقم بزند و قسمت دوم این مجموعه آثار که با عنوان «استار ترک به سوی تاریکی» (Star Trek Into Darkness) چندی پیش اکران شد نیز توانسته تا به امروز فروشی برابر با ۴۵۰ میلیون دلار را در سراسر جهان کسب کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.