چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

«به سوی تاریکی» بدترین قسمت «استار ترک» شناخته شد

استار ترک

سینما پرس- گروه سینما/ طرفداران «استار ترک» در همایش سالیانه این آثار دنباله‌دار جدیدترین قسمت این فیلم‌ها به نام «به سوی تاریکی» را ضعیف‌ترین قسمت آن‌ها نامیدند.

به گزارش سینما پرس، طرفداران «استار ترک» (Star Trek) در همایش سالیانه این آثار دنباله‌دار که در لاس وگاس برگزار شده بود طی یک نظرسنجی جدیدترین قسمت این مجموعه فیلم‌ها به نام «استار ترک به سوی تاریکی» (Star Trek into Darkness) را ضعیف‌ترین و بدترین اپیزود این مجموعه آثار خواندند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپپورتر، طرفداران این آثار دومین قسمت این مجموعه فیلم‌ها به نام «استار ترک؛ جنگ کان» (Star Trek II: The Wrath of Khan) که در سال ۱۹۸۲ اکران شده بود را به عنوان بهترین قسمت این آثار انتخاب کردند. «استار ترک؛ نخستین تماس» (Star Trek: First Contact) که در سال ۱۹۹۶ اکران شده بود و مجموعه «استار ترک؛ نسل بعدی» (Star Trek: The Next Generation) که در سال ۱۹۸۷ از تلویزیون پخش شده بود نیز در رتبه‌های دوم و سوم این نظرسنجی ایستادند.

 

تا به امروز ۱۲ فیلم سینمایی از مجموعه آثار «استار ترک» روی پرده سینماها رفته است.

 

فیلم سینمایی «استار ترک به سوی تاریکی» به کارگردانی جی. جی آبرامز که از تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) بهار سال جاری روی پرده سینماها رفته است تا به امروز توانسته فروشی برابر با ۴۵۲ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند.

 

انتهام/م/ن.ف

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.