سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

«هِلی» بهترین فیلم جشنواره پِرویی شد

هلی

سینما پرس- گروه سینما/ جایزه بهترین فیلم جشنواره لیما به فیلم سینمایی «هلی» به کارگردانی آمات اسکالانته از مکزیک اهدا شد.

به گزارش سینما پرس، مراسم اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره فیلم لیما در حالی برگزار شد که جایزه بهترین فیلم این جشنواره پِرویی به فیلم سینمایی «هِلی» (Heli) به کارگردانی آمات اسکالانته از مکزیک اهدا شد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «هلی» چندی پیش نیز توانسته بود جایزه «آری/اوسرام» بهترین فیلم خارجی سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ را دریافت کند.

 

هیات داوران هفدهمین دوره جشنواره فیلم لیما نیز جایزه ویژه خود را به فیلم سینمایی «La Paz» به کارگردانی سانتیاگو لوزا از آرژانتین اهدا کردند.

 

سباستین للیو؛ کارگردان شیلیایی نیز برای ساخت فیلم سینمایی «گلوریا» (Gloria)، جایزه بهترین کارگردان جشنواره لیما را دریافت کرد و پائولینا گارسیا نیز برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره پِرویی را با خود به خانه برد.

 

نستور گازینی نیز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «مقدار زیادی آب» (So Much Water) توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم لیما را از آن خود کند.

 

کلبر مندونچا فیلهو نیز برای نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «صداهای محل» (Neighboring Sounds) جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم لیما را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.