چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

بعد از ایام نوروز 93؛

محمد ناصری انیمیشن «بیا آشتی کنیم» را تدوین می‌کند

انیمیشن «بیا آشتی کنیم»

مجموعه انیمیشن «بیا آشتی کنیم» به نویسندگی و کارگردانی عبداله علیمراد و تهیه کنندگی سید مسعود صفوی در 13 قسمت تهیه شده که با پایان یافتن ساخت موسیقی و انجام صدابرداری در سال 1393 پخش می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، با توجه به خبری که در برخی از سایت ها مبنی بر پخش انیمیشن «بیا آشتی کنیم» تا پایان سال جاری منتشر شده بود، عبداله علیمراد؛ کارگردان این انیمیشن در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس این خبر را تکذیب کرد و گفت: مراحل پس از تولید این انیمیشن تا آخر امسال به اتمام نمی رسد زیرا صداگذاری و بخشی از موسیقی آن باقی مانده است و حتی برای پخش در ایام عید هم آماده نخواهد شد.

وی ادامه داد: این انیمیشن با تکنیک عروسکی استاپ موشن تک فریمی ساخته شده است که دو شخصیت دارد و این دو شخصیت همسایه هم هستند و در ارتباط همسایگی گاهی با هم دوست می شوند و گاهی دشمن و هر قسمت یک شروع و اوج و پایان دارد. 70 درصد از ساخت موسیقی و صداگذاری این مجموعه انیمیشن به اتمام رسیده است.

انیمیشن «بیا آشتی کنیم» به نویسندگی و كارگردانی عبدالله علیمراد به تولید رسیده و تدوین این مجموعه را محمد ناصری به عهده داشته است. علاوه بر این نیز سید مسعود معصوم زاده، امیرحسین علیمراد و سروش دیانتی ساخت جلوه های ویژه این مجموعه انیمیشن را انجام و به اتمام رسانده اند.
همچنین با پایان مراحل تدوین و ساخت جلوه های ویژه، پس از اتمام ساخت موسیقی توسط عباس دبیر دانش و صداگذاری توسط مهرشاد ملكوتی، مجموعه انیمیشن «بیا آشتی كنیم» در سال 93  پخش خواهد شد.
گفتنی است، مجموعه انیمیشن «بیا آشتی كنیم» در 13 قسمت هفت دقیقه ای و به تهیه كنندگی سید مسعود صفوی، به همت مركز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.