دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

در گفت‌وگو با سینماپرس؛

الوند: ساخت «این سیب هم برای تو» به بعد از نوروز موکول می‌شود

سیروس الوند

سیروس الوند درباره ساخت فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» ب: یک ماهی ایران نبودم و به تازگی بازگشتم، باید با اقای نشاط جلساتی داشته باشیم که برای زمان بندی تولید این فیلم به نتیجه قطعی برسیم اما آنچه که مشخص است تولید این فیلم به بعد از ایام نوروز موکول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی که سیروس الوند فیلمنامه «عاشق شدی بیا» را آماده داشت و برای ساخت آن با چند تهیه کننده هم مذاکره کرده بود، در ادامه شروع به نگارش فیلمنامه دیگری هم با محمد هادی کریمی کرد، اما درنهایت هفته گذشته سازمان سینمایی خبر از صدور پروانه ساخت برای فیلمنامه «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند و تهیه کنندگی محمد نشاط داد.

سیروس الوند درباره ساخت فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» به سینماپرس گفت: یک ماهی ایران نبودم و به تازگی بازگشتم، باید با اقای نشاط جلساتی داشته باشیم که برای زمان بندی تولید این فیلم به نتیجه قطعی برسیم اما آنچه که مشخص است تولید این فیلم به بعد از ایام نوروز موکول خواهد شد.

وی افزود: فیلمنامه این فیلم توسط «نازنین فراهانی» نوشته شده است که البته باید روی آن کار کنم و تولید این فیلم توسط «محمد نشاط» به من پیشنهاد شد.

الوند درباره ساخت فیلمنامه «عاشق شدی بیا» که از دیالوگ آخر فیلم مزاحم آمده است، گفت: فعلا این فیلمنامه را کنار گذاشتم و اولویتم برای ساخت، فیلمنامه «این سیب هم برای تو» است و این فیلم هم در فضای فیلم های خودم است،چراکه حتما چیزهایی دارد که من برای ساخت آن ابراز تمایل کردم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.