سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

برای حضور در سطح جهانی

نسخه انگلیسی بازی« سیاوش» تولید می‌شود/ «راش» به چهار زبان و با قابلیت تاچ به بازار می‌آید

بازی رایانه ای سیاوش*

حسن مهدی اصل سازنده بازی «سیاوش»نسخه انگلیسی این بازی و بازی جدید «راش» را در چهار زبان و با قابلیت تاچ می‌سازد.

حسن مهدی اصل سازنده بازی سیاوش در گفت و کو با خبرنگار سینماپرس گفت: در حال ساختن نسخه انگلیسی بازی سیاوش و بازی جدید راش هستم.

مهدی اصل توضیح داد: بازی راش با سبک ترکیبی استراتژیک و tower defense که چون هیجان بالایی دارد اکشن هم محسوب می شود است. پروتوتایپ بازی را ساختیم و ابتدا قراربود این بازی فقط برای کامپیوتر منتشر شود اما حالا قرار است روی همه پلت فرم هایی که قابلیت تاچ دارند اجرا شود.

این سازنده بازی گفت: داستان این بازی زمینی ها و فضایی ها و قوم های مختلفی با توانایی های مختلف وجود دارند. مثلا قوم گوگولی مگولی داریم که خیلی بامزه و سریعند.

وی ادامه داد: هدف نابود کردن پایگاه هسته ای دشمن است که با زمانبندی به سوی نیروهای دشمن حمله می کنیم. شما باید نیروهایتان و مدلهای مختلفشان را مدیریت کنید تا بتوانند هم مقاومت کنند و هم دشمن را نابود کنند.  

مهدی اصل تصریح کرد: پیش بینی می کنم که ساخت بازی شش تا نه ماه طول بکشد. تیم بازی راش همان تیم قبلی که در بازی سیاوش همکاری کردند هستند. این بازی به زبان آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی خواهد بود و گمان نکنم نسخه فارسی داشته باشیم.

وی افزود: از وقتی تصمیم گرفتیم بین المللی کار کنیم و دستمان در جیب خودمان باشد مشکل خاصی نداشته ایم به جز کم تجربگی. فکر می کنم بزرگترین مشکل بازی سازان ما کم تجربگی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.