یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

اعتراض یک کارگردان برای پیدا نکردن سرمایه‌گذار؛

گرشاسبی: دلال بازی مانع تولید «راه بی برگشت» می‌شود

احمدرضا گرشاسبی*

سینماپرس: احمدرضا گرشاسبی کارگردان سینما صبح امروز درباره تولید فیلم جدیدش گفت: سرمایه برای تولید این فیلم در بخش خصوصی تامین نشده است متاسفانه دلال بازی ها مانع روند کار ما برای جذب اسپانسر می شود که مافیای بزرگی در پس آن وجود دارد.

بنابراین گزارش، این کارگردان در گفت‌وگو‌ با سینماپرس گفت: من معتقدم که جریاناتی از داخل سینما با اسپانسرها و دلال‌ها در ارتباط هستند که مانع‌تراشی می کنند که با زیرآب زدن و حسادت ورزیدن از روند جلو رفتن کار جلوگیری می‌کنند اما علاقه‌ای ندارم که وارد جزییات شوم.

گرشاسبی ادامه داد: فصل زمستان در فیلمنامه مورد نظر است اما خیلی مهم نیست که در کدام فصل فیلم را کلید بزنیم ولی اکنون در حال مذاکره با چندین سرمایه گذار هستیم که امیدوارم طی یک ماه آینده بتوانیم برای تولید اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه نقش اول «راه بی برگشت» را یک دختر آمریکایی بازی می کند ادامه داد: برای این نقش چند کاندید دارم اما هنوز صحبتی با آنها انجام نداده‌ام که اسم آنها را اعلام کنم که البته در سینما و تلویزیون آمریکا فعالیت می کنند که با انتخاب نهایی آن و موافقت وزارت ارشاد وارد مذاکره خواهیم شد.

گرشاسبی یادآور شد: لوکیشن‌های این فیلم لس‌آنجلس، نیویورک، استانبول و تهران است که جابجایی در کشورها تولید فیلم را سخت می‌کند البته طبق برنامه ریزی ۱۰ روز در لس‌آنجلس فیلمبرداری داریم و مابقی را در کشورهای دیگر ضبط خواهیم کرد البته هنوز لوکیشن ها را ندیدم اما بزودی سفری به آمریکا خواهم داشت تا مقدمات ساخت را فراهم کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد فارابی برای پرداخت وام به «راه بی برگشت» موافقت کرده است و از آنجایی‌که تنها بخش کوچکی را تامین می کند بعد از انتخاب سرمایه‌گذار اقدام خواهم کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.