دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

در ادامه تدوین «ضد نور»؛

سجادی‌حسینی: نسل جوان، دیواری جز تجربه نسل قبل از خود ندارد و با تکیه به آن می‌تواند روی پایش بایستد

کاوه سجادی حسینی*

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما با بیان اینکه فیلم سینمایی «ضد نور» در مرحله تدوین است گفت: نسل جوان، دیواری جز تجربه نسل قبل از خودش ندارد و با تکیه زدن به این دیوار با خیال آسوده روی پایش می ایستد.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: حضور همایون اسعدیان که خود یکی از کارگردانان برجسته سینما است در سمت تهیه کننده در فیلم سینمایی «ضد نور» باعث همفکری و همیاری بود. همایون اسعدیان از کسانی است که همیشه حامی جوانان بوده و این نیاز سینمایی پویا و زنده است.

وی افزود: در ابتدا قرار بود فیلمبرداری این فیلم سینمایی در بیش از ۴۵ روز در شهر انزلی، تالاب انزلی و منطقه آبکنار انجام شد، اما با توجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور و بارش برف شدید در این منطقه، فیلمبرداری این فیلم سینمایی به طول انجامید.

وی گفت: این فیلم به تازگی وارد مرحله تدوین توسط آرش زاهدی اصل شده است. سه روز از فیلمبرداری این کار باقی مانده که مربوط به سکانس های زیر آب است.

سجادی حسینی تصریح کرد: هنوز برای صداگذار و ساخت موسیقی فیلم تصمیمی نگرفته ایم اما تمام مراحل فنی این کار تا اواخر تابستان به اتمام می رسد و در تلاش هستیم تا فیلم را برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

سهیلا گلستانی، باران کوثری و هوتن  شکیبا در فیلم شب بیرون

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.

این فیلم داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است. «ضد نور» یک درام عاشقانه است.

نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب ، محمدرضا فتحی و هومن سیدی در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در فیلم ضدنور

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی: صدابردار،  کامیاب امین عشایری: طراح صحنه و لباس،  مهرداد میرکیانی: طراح گریم،  آرش زاهدی اصل: تدوین، بهرام دهقانی: مشاور تدوین،  ژرژ هاشم زاده :مجری طرح و برنامه‌ریز،  مجید کریمی: مدیر تولید: امین قوامی:دستیار اول کارگردان، کریم امینی:دستیار دوم کارگردان، آناهید روستا : منشی صحنه، سجاد رحیمی: مدیر تدارکات،   نوید سجادی حسینی: عکاس،و بابک اسدی و شهین محمدی: سرمایه گذار اشاره کرد.

بنابراین گزارش، کاوه سجادی حسینی پیش از این فیلم سینمایی «شب بیرون» را ساخته بود که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نوعی تجربه به عنوان اولین فیلم بلندش به نمایش درآمد و قرار است بعد از صدور پروانه نمایش در اکران هنر و تجربه به نمایش درآید.

بنابراین گزارش،در فیلم سینمایی «شب، بیرون»،  پرویز پرستویی در مقام تهیه کننده حضور دارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.