چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

محمد علی سجادی عنوان کرد

«یک داستان اخلاقی» دو ماه دیگر جلوی دوربین می رود

محمدعلی سجادی*

سینماپرس: محمد علی سجادی کارگردان سینما عصر امروز پس از صدور پروانه ساخت فیلمش گفت: «یک داستان اخلاقی» ملودرامی با رگه های معمایی عنوان کرد و ابراز امیدوارم کرد تا بتواند این فیلم را دو ماه آینده کلید بزند.

بنابراین گزارش، این کارگردان در ادامه گفتوگوی خود با خبرنگار سینماپرس،فیلم سینمایی «یک داستان اخلاقی»  درام اجتماعی ساده و جمع عنوان کرد  که تهیه کنندگی کار خود بر عهده گرفته است.

کارگردان «تردست» گفت: به این دلیل تهیه کنندگی کار را بر عهده گرفتم چون تهیه کننده واقعی در سینما ما کمتر پیدا می شود.

کارگردان «مخمصه» در مورد زمان تولید فیلم  گفت: همه چیز بستگی به شرایط دارد ، امیدوارم بتوانم این فیلم را دو ماه دیگر جلوی دوربین ببرم.

وی در ادامه در مورد اینکه این فیلم را برای جشنواره آماده خواهید کرد گفت: نه خیلی اعتقاد به جشنواره ندارم اگر فیلم قبل از جشنواره فیلم فجر آماده شد که اکرانش خواهیم کرد و گر نه فیلم را به جشنواره خواهم داد.

محمد سجادی در پایان این گفت وگو در مورد این فیلم گفت:  همواره به فرم و فرمگرایی بیشتر علاقه مند تا به مضمون اما می توانم بگویم که «یک داستان اخلاقی» حال و هوای تازه ای در کارنامه من دارد.

بنابراین گزارش، فیلم های مخمصه، تردست، شوریده، جنایت، اثیری، رنگ شب، شیفته، بازیگر، مهره، افسانه مه پلنگ، گزل، چون باد، گمشدگان، جدال ، گنج، بازجویی یک جنایت و جاده در کارنامه محمد علی سجادی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.