جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

فیلمی برای جشنواره کودک؛

سیفی «بچه های جسور 2» را با موضوع نیکوکاری می‌سازیم/ از خلیج فارس تا خزر محل فیلمبرداری است

حجت الله سیفی*

سینماپرس: حجت الله سیفی کارگردان سینما در مورد ساخت فیلمی برای کودک و نوجوان با حمایت فارابی گفت: «بچه های جسور 2» در ادامه قسمت اول است، در قسمت اول این داستان بحث دانایی را مطرح کرده بودیم و در قسمت دوم به بحث نیکوکاری خواهیم پرداخت.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با سینماپرس در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های «بچه های جسور2» گفت: در صورت حمایت بنیاد سینمایی فارابی ما 45 جلسه فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم و لوکیشن های ما از شمال تا جزیره قشم است.

وی در مورد تأمین بودجه برای فیلم «بچه های جسور 2» ادامه داد: چند طرح و فیلمنامه  مختلف  آماده دارم و با نهادهای مختلف برای گرفتن بودجه یا مشارکت صحبت کردم اما همه بعد از مطالعه فیلمنامه می گویند خوب است حتماً این کار را بسازید ولی ما بودجه نداریم اما یک دفعه همان ارگان یک فیلم با بودجه هشت میلیاردی می سازد درصورتی که بودجه کل فیلم ما به یک میلیارد تومان هم نمی رسد.

سیفی تصریح کرد: متاسفانه این موضوع تبدیل به یک معضل اساسی شده که مدیران با چند فیلمساز محدود در تلویزیون و سینما کار می کنند، انگار سایر کارگردانان در این بخش ناتوان هستند.

 

بنابراین گزارش، فیلم های ، سهم من از زندگی، بوسه‌های مادر، به خاطر خواهرم، محکومین بهشت، عروس کاغذی، ماه عسل، خانه‌ای مثل شهر، جستجو در شهر و کیلومتر پنج در کارنامه فیلمسازی حجت الله سیفی به ثبت رسیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.