یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

باباییان به سینما پرس گفت:

«تصویرم در آینه نیست» اوایل خرداد ماه کلید می خورد/ فیلمی در ژانر اجتماعی

داریوش بابائیان*

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما پس از اخذ پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «تصویرم در آیینه نیست» به کارگردانی محمد رضا خاکی گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی است و اوایل خرداد ماه در شمال و تهران کلید خواهد خورد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه گفت و گوی خود با سینماپرس گفت: در حال نگارش کامل فیلمنامه هستیم و آخرین مراحل دیالوگ نویسی را انجام می دهیم.

وی در ادامه افزود: هفته آینده پیش تولید این کار آغاز خواهد شد و فهمیه ساعی ، مدیر تولید این فیلم را بر عهده دارد.

بایائیات در مود لوکیشن و تعداد جلسات فیلمبرداری توضیح داد: اوایل خرداد ماه کار کلید خواهیم زد، لوکیشن های ما تهران و شمال است و 32 جلسه برای فیلمبرداری این کار در نظر داریم.

تهیه کننده «یک فراری از بگبو» تصریح کرد: این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهیم کرد.

تهیه کننده «افراطی ها» در ادامه در مورد خلاصه داستان کار توضیح داد: اختلاف یک زن و شوهر که زن در حال ازدواج مجدد است با برخوردهایی و ذهنیت های خیالی زندگی را از شادی دور و منجر به مسائلی  در زندگی روزمره آن ها خواهد کرد و ....

وی در پایان این گفت وگو در مورد استفاده از بازیگر نیز توضیح داد: برای بازی در این فیلم قرار است از بازیگران طراز اول سینمای ایران استفاده کنیم.

بنابراین گزارش، یک فرایر از بگبو، بوی گندم، دزدان خیابان جردن، فوتبالی ها، افراطی ها، راز دشت تاران، خواستگار محترم  و .... در کارنامه تهیه کنندگی داریوش بابائیان به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.