چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

روزهای پر کار یک طراح جلوه های ویژه؛

محسن روزبهانی: دوست دارم تجربیاتم را به نسل جوان منتقل کنم/ مشغول کار در سریال «کیمیا» هستم

محسن روزبهانی مدیر جلوه های ویژه بصری

سینماپرس: محسن روزبهانی طراح جلوه های ویژه سینمای ایران این روزها مشغول کار در سریال «کیمیا» است و دوست دارد تجربیاتش را در انتقال جوانان علاقه مند به این رشته قرار دهد.

بنابراین گزارش، محسن  روزبهانی در گفت وگو با سینماپرس در مورد فعالیت های اخیرخود اظهار داشت: حدود سه ماه است که مشغول کار در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار هستم.

وی گفت: بخش های جنگی کار در آبادان انجام شد و حالا گروه در تهران مشغول ضبط قسمت های تاریخی کار است.

طراح جلوه های ویزه فیلم سینمایی «استرداد» گفت: فیلمبرداری «کیمیا» تقریباً به نیمه راه رسیده است و گروه در تهران به فیلمبرداری خود ادامه می دهند و من از لوکیشن های بعدی کار خبری ندارم.

طراح جلوه های ویژه فیلم «روز سوم» تصریح کرد: پیشنهاد کار برای فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر را دارم که هم اکنون گروه مشغول پیش تولید این کار هستند.

طراح فیلم «معراجی ها» یادآور شد:  همچنین یک پیشنهاد دیگر برای فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی ماشاء الله شاهمرادی زاده  دارم و این فیلم به محض تامین بودجه قرار است جلوی دوربین برود.

رزوبهانی ادامه داد: بعد از این کارها قرار است فیلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» را هم با خداد جلالی کار کنم.

وی گفت: همواره دوست دارم در عرصه جلوه های ویژه جوانان علاقه مند وارد این عرصه شوند تا بتوانند کمک حال ما باشند و کارهایی که به ما پیشنهاد می شود را با همفکری جوانان پیش ببریم و بتوانیم تجربیات مان را به نسل جوان انتقال دهیم.

بنابراین گزارش، «محسن روزبهانی» یکی از پرکارترین مسئولان جلوه های ویژه در سینمای ایران است که تا کنون طراح 20 اثر سینمایی بوده و جوایز بسیاری نیز دریافت نموده است. از جمله آثار وی می توان به: «33 روز»، «دوئل»، «روبان قرمز»، «برج مینو» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • ﻋﻴﺴﻲ ۱۳۹۳/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۹
    0 0
    باسلام .استاد روزبهاني مردبزركيست.من به جلوه ميداني علاقه دارم .جكونه اين راه شروع كنم.دوست دارم بااقاي روزبهاني شروع كنم يكي منو. كمك كنه...
  • ابراهیم طریحی ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۱
    0 0
    سلام . من میخوام شاگردی استاد روز بهانی رو بکنم . در ضمن خیلی از موارد جلوه های ویژه میدانی و انفجارات رو هم بلدم . لطفا کمکم کنید...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.