چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

در گفت وگو با سینماپرس

چاری: «صداست که می ماند» برای اکران۱۳ دقیقه کوتاه شد/ در حال ساخت تیزر و آنونس هستم

فیلم صداست که می ماند

سینماپرس: سعید چاری کارگردان سینمای صبح امروز 24 اردیبهشت گفت: شرکت پخش کننده فیلم «صداست که میماند » مشخص شده است و از آنجا که مدت زمان فیلم 96 دقیقه بود طبق هماهنگی با شرکت پخش کننده۱۳ دقیقه از زمان فیلم کم کردیم و اکنون در حال تولید آنونس و تیزر تبلیغاتی فیلم هستیم تا اکران آن صورت پذیرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «صداست که می ماند» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات اکران می شود. سعید چاری کارگردان این فیلم در گفت وگو با سینماپرس گفت: پروانه نمایش بهمن سال گذشته صادر شده بود اما ما قصد داشتیم تا نام فیلم را تغییر دهیم و به خاطر تعطیلات ایام عید و تشکیل نشدن شوراها کمی معطل شدیم و در آخر هم تصمیم گرفتیم نام فیلم را تغییر ندهیم و با همان نام «صداست که می ماند» فیلم را اکران نماییم.

فیلم صداست که می ماند

این کارگردان در خصوص داستان فیلم سینمایی «صداست که می ماند» توضیح داد: این فیلم یک کمدی موقعیت است که بیشتر به مسئله دوبله، استودیوهای زیر زمینی و غیر مجاز با نگاهی کاملاً کمدی می پردازد و شوخی های جالبی با برخی خوانندهای زیر زمینی، رپرها و همچنین دوبلورهای غیر مجاز می کند. رضا رویگری در این فیلم نقش یکی از صاحبان استودیوهای  زیر زمینی را بازی می کند که در اعماق زمین هر گونه خلافی را انجام میدهد و به ازای سرکیسه کردن جوانهای بی استعداد عاشق هنر؛ خواننده های و دوبلورهای بد صدای زیادی را تحویل جامعه هنری می دهد.

فیلم صداست که می ماند

 وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: ما در این فیلم سعی کردیم تا فرق هنرمند واقعی را که اثر و صدایشان تا ابد و حتی بعد از مرگ هم باقی می ماند را با برخی افرادی که به واسطه پول می خواهند هنرمند شوند را نشان دهیم. این فیلم با طنز موقعیتکمدی انتقادی خوبی را ایجاد کرده است.

فیلم صداست که می ماند

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سعید چاری، تهیه کننده: هادی مشکات، مجری طرح و سرمایه گذار: محمد آزادی مهربانی، مدیر فیلمبرداری: امید رخ افروز، صدابردار: احمد کلانتری، طراح گریم: جنان صدفی، سرپرست گروه انیمیشن: شقایق روحی چاری.

بازیگران : رضا رویگری، میر طاهر مظلومی، تورج نصر، ثنا صادقی، امیر زریوند، سیاووش قاسمی، مختار سائقی، فریده دریامج، اردشیر کاظمی، اسدالله یکتا، جلال پیشوائیان و با هنرمندی مرتضی احمدی.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.