شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

هادی علیمحمدی به سینماپرس خبر داد:

درگاهی و قربانی در حال تدوین و ساخت موسیقی تله فیلم جدید روح الله حجازی هستند/ اپیزود دوم خرداد کلید می خورد

سبز به رنگ زمرد

سینماپرس: هادی علی محمدی تهیه کننده صبح جمعه 26 اردیبهشت گفت: تدوین تله فیلم «سبز به رنگ زمرد» به کارگردانی سید روح الله حجازی توسط رضا شهبازی به پایان رسیده و هم اکنون صداگذاری کار توسط محمد علی درگاهی و ساخت موسیقی نیز توسط ادیب قربانی در حال انجام است.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس توضیح داد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا فیلم را زودتر از موعد اعلام شده به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت ارسال کنیم.

 علیمحمدی به ویژگی های این کار اشاره کرد و افزود: امیدواریم این تله فیلم به واسطه موضوع خاصی که دارد و کمتر در سینمای ما به آن پرداخته شده است، در جشنواره فیلم مقاومت دیده شود. 

در خلاصه داستان این تله فیلم که نخستین اثر از سه گانه‌ای با عنوان «پرچم» است آمده است: جنگ چند سالی است که به پایان رسیده است و مادر پیری در خانه‌اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته به امید آن روز که پسرش باز گردد. او به همین نیت چندین سال است که روضه‌ای برپا می‌کند و نذر می‌کند تا فرزندش به آغوشش برگردد. اما بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع از ادای نذرش می‌شود. او نگران ادای دین‌اش است که از سوی مداح در راه مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می‌رساند اما ...

رابعه مدنی، رحمان باقریان، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان بازیگران در تله فیلم «سبز به رنگ زمرد» به ایفای نقش پرداخته اند.

عواملی که در تولید این پروژه همکاری دارند عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: سید روح الله حجازی، تهیه کننده و مدیر تولید: هادی علی محمدی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، تدوین و طراح صحنه و لباس: سید روح الله حجازی ، صدابردار: شهرام متولی باشی، طراح چهره‌پردازی: محمود اسماعیلی، عکاس: مهدی آشنا، تدوین: رضا شهبازی، صداگذاری: محمدعلی درگاهی و موسیقی: ادیب قربانی.

وی در پایان این گفت وگو اظهار داشت: قرار است اواخر خرداد ماه اپیزود دوم این مجموعه نیز جلوی دوربین برود، در حال حاضر روی فیلمنامه اپیزود دوم کار می کنیم و بازبینی لوکیشن ها نیز در دستور کار ما قرار دارد.  ایپزود دوم در مورد داستان مادری  جانبازی است که از فرزند خود که زندگی نباتی دارد ، نگهداری می کند.

برپایه این گزارش، سید روح الله حجازی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را با بازی حمید فرخ نژاد ، هنگامه قاضیانی ، ترانه علیدوستی و پیمان قاسمخانی را در نوبت اکران سینماها دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.