جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

در گفتگو با سینماپرس؛

صاحب‌الزمانی: «زنی با چشمان تو» فیلمی جنایی است/ کریستف رضایی برای «در دنیای تو ساعت چند است» آهنگسازی می‌کند

فردین صاحب زمانی کارگردان فیلم چیزهایی هست که نمی دانی در نشست فیلمش

سینماپرس: فردین صاحب الزمانی کارگردان سینما صبح روز جمعه دوم خرداد گفت: مشغول نگارش فیلمنامه «زنی با چشمان تو» به همراه پیام یزدانی هستیم. داستان فیلم جنایی است، این فیلم هیچ شباهتی با کار قبلیم ندارد و «زنی با چشمان تو» داستان یک گروه تئاتری است و اتفاقاتی که برایشان رخ می دهد.

بنابراین گزارش این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس گفت: بعد از اتمام نگارش «زنی با چشمان تو» به دنبال سرمایه گذار هستیم و اگر سرمایه کار را توانستیم پیدا کنیم سپس برای دریافت پروانه ساخت این کار نیز اقدام خواهیم کرد. قرار است این فیلم در دفتر «رود فیلم» به مدیریت علی مصفا تولید شود.

صاحب الزمانی در ادامه در مورد روند فیلمنامه اضافه کرد: خوشبختانه مشکلات اساسی فیلمنامه پس از بررسی های زیاد حل شد و حالا کار روی دور افتاده و نگارش فیلمنامه ای این کار دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

این کارگردان سینما در مورد فضای کار و اینکه «زنی با چشمان تو» برای جشنواره ساخته خواهد شد اضافه کرد: فضای این کار حالت معماگونه و جنایی دارد و خیلی به فکر آماده شدن کار برای جشنواره ها نیستم و دوست دارم اگر کار ساخته شد و مراحل فنی به اتمام رسید به زودی فیلم را اکران کنم.

وی در پایان این گفت وگو در مورد سایر فعالیت های خود نیز گفت: به تازگی تدوین فیلم سینمایی  «در دنیای تو ساعت چند است» به کارگردانی صفی یزدانی را به پایان رسانده ام و قرار است به زودی  کریستف رضایی ساخت موسیقی این کار را آغاز کند.

بنابراین گزارش، فردین صاحب الزمانی در کارنامه فیلمسازی خود تا کنون فیلم «چیزهایی هست که نمیدانی» را با بازی علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی به ثبت رسانده است. وی علاوه بر کارگردانی تدوین فیلم های  «در دنیای تو ساعت چند است»، «پله آخر» ، «چیزهایی هست که نمیدانی» و «بهشت از آن تو» را نیز انجام داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.