شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره

«ردکارپت» نیمه دوم سال اکران می شود

فیلم رد کارپت

سینماپرس: احمد احمدی تهیه کننده سینما امروز شنبه ۱۰ خرداد گفت: به محض صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی«ردکارپت» ساخته رضا عطاران را نیمه دوم سال اکران عمومی خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: همچنان در انتظار صدور پروانه نمایش برای فیلم سینمایی «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران هستیم.

وی درباره احتمال کوتاه شدن این فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره فیلم فجر گفت: کل زمان فیلم ۸۱ دقیقه است و در تدوین تمامی مسائل و کارها لحاظ شده و فیلم جایی برای کوتاه شدن ندارد.

احمدی گفت: همان نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر را تحویل وزارت فرهنگ و ارشاد برای صدور پروانه ساخت داده ایم و فیلم در نوبت بازبینی قرار گرفته است. به محض دریافت پروانه نمایش این فیلم را در نیمه دوم سال اکران خواهیم کرد و پخش فیلم ما بر عهده  فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی است.

احمدی در مورد نمایش فیلم در کن نیز خاطر نشان کرد: ما یک اکران در بازار کن داشتیم و خوشبختانه فیلم ما  با استقبال خوبی مواجه شد.

وی گفت: «ردکارپت» در جشنواره فیلم فجر سال قبل نیز با اسقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به در خواست مردم در زمان جشنواره چه در تهران و چه در شهرستان ها سانس های فوق العاده برای آن برگزار شد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی  «رد کارپت» با بازی و کارگردانی رضا عطاران در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم به تهیه‌کنندگی احمد احمدی ساخته شده و محصول ایران نوین فیلم است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.