یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

امیرصادقی: در سریال منوچهر هادی بازی می‌کنم/ «عروس تهرانی» برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود

خسرو امیر صادقی*

سینماپرس: خسرو امیر صادقی بازیگر و تهیه کننده سینما صبح امروز از بازی در سریال «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی خبر داد.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های بازیگری خود اظهار داشت: هم اکنون فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» به کارگردانی منوچهر هادی را روی پرده سینماها دارم و به احتمال زیاد قرار است در سریال جدید منوچهر هادی با نام «آمین» که سریالی اکشن و پلیسی است به ایفای نقش خواهم پرداخت.

وی گفت: برای دو فیلم پروانه نمایش دارم، اولی فیلم سینمایی «عروس تهرانی» نام دارد که قرار است بعد از اتمام جام جهانی برای کلید خوردن این فیلم برنامه ریزی داشته باشیم.

امیر صادقی یادآور شد: کارگردانی «عروس تهرانی» بر عهده داوود موثقی است و قرار است یک دگرگونی در تیم بازیگری این فیلم رخ دهد.

وی  در مورد ویژگی های این فیلم گفت: «عروس تهرانی»  یک کمدی قابل قبول است که برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

امیر صادقی تصریح کرد: فعالیت بعدی ساخت یک فیلم نیمه بلند با «پایانی برای شروع» به کارگردانی فرزندم محمد رضا امیر صادقی است که  تصویربرداری آن به اتمام رسیده هم اکنون توسط منوچهر هادی در مرحله تدوین است.

وی در پایان این گفت وگو به مضمون این فیلم اشاره کرد و گفت: «پایانی برای شروع» یک فیلم 45 دقیقه ای است که فضایی سورئالیستی دارد و مضمونی  درباره جوانی که در عالم اندیشه به دوستش خیانت کرده است.

 عوامل اين پروژه عبارتند از:

 تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: محمدرضا امیرصادقی ، مدیرتصویربرداری: رضا دیدار، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: فاطمه نجاریان، گروه فيلمبرداري: مهدی نوروزی، محسن طاهری، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: صابر صابری، صدابردار: علی عدالت دوست،دستیار: محسن نانکلی، طراح لباس: عاطفه باقری، طراح صحنه: محمدرضا امیرصادقی، دستیار صحنه: میثم سعیدی، گروه گریم: سودابه کتولی، المیرا بهزادی، مدیر تدارکات و حمل و نقل: علی اسکندری، بازیگردان: مهدی سلمانی، بازيگران: محمدرضا امیرصادقی، امیر جمشیدی،  ماندانا ابراهیمی، عاطفه باقری شادنوش طاهری.

فیلم های «پسر تهرونی»،«بله برون»، «از صمیم قلب» ، «کلید ازدواج» و «شتابزده» در کارنامه تهیه کنندگی خسرو امیر صادقی به ثبت رسیده است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.